Wij zitten nu in Coldenhove. Prima te doen. Even wennen inderdaad met de maatregelen. Er mag max 80 man tegelijk in het restaurant, indoorspeeltuin en zwembad. Tot nu toe nog nergens hoeven wachten en voor het restaurant gewoon reserveren! Er is geen sprake van reserveren om te zwemmen of voor de indoorspeeltuin. Ook is Bollo vandaag gewoon buiten de minidisco komen doen en was er ruimte om een elleboog groet te geven.
Iemand al iets vernomen voor de rest van landal. Hotels blijven vooralsnog wel open, maar hoe zit het met de horeca bij Landal op dit moment? En de zwembaden, nog steeds open?
Ik weet dat de horeca op Landal dicht is. Ik denk dat ook andere faciliteiten zijn gesloten. Je kan je verblijf omboeken naar een andere periode of een ander park.
Dat had ik idd vrijdag al geprobeerd maar dat kon niet ivm boeken via hema voucher. Maar misschien dat het nu anders is. Vrijdag was de horeca nml nog open. Als nu alles gesloten is, dan moeten ze misschien wel. Toch nog eens bellen dan!
Nou heel raar.. Ik belde rechtstreeks met Landal Coldenhove werd direct opgenomen. Alles op het park zit idd dicht. Ik heb de situatie uitgelegd en aangegeven dat ze vertelden dat omboeken van de landal hema voucher niet mogelijk is. Zij gaf af, weer terug bellen naar de speciale reserveringslijn van landal en ze moeten omboeken. Landal coldenhove kan dit niet zelf. Maar op welk nummer ik ook bel. Ik hoor een bandje dat het extreem druk is, dat alle info op de website staat en dat de verbinding wordt verbroken. Ik heb echt begrip voor de situatie maarja.. En nu..? Ik denk dat ik nogmaals een mail ga sturen waar in ik aangeef dat we niet komen vrijdag, dat we willen omboeken en of ze contact met mij willen opnemen. Omdat ik ze zelf niet bereiken kan. Hoop dat dat voldoende is.
Heb jij nog wat gehoord? Ik heb vandaag naar Landal coldenhove zelf gebeld, en verteld wat ik te horen kreeg van de afdeling die over de omboekingen en annuleringen gaat. Ze zeiden, onzin, ze moeten omboeken gewoon weer bellen wij kunnen het nml niet voor je regelen helaas. Ik heb 1 uur en 20 minuten in de wacht gestaan. Heb omgeboekt na eind juni. Zelfde park zelfde huisje, moet 5 euro meer toeristen belasting betalen en that's it Terwijl het huisje veel duurder is dan de hema bon. Ik had het verschil gewoon willen bijbetalen maar ze hebben er geen woord over gezegd.. Dus ik ook niet. Eigenlijk is het helemaal niet belangrijk en hoop ik dat we dat corona virus snel te boven zijn, en hopelijk in juni lekker genieten bij landal. Hoop dat jij ook al wat hebt kunnen regelen
Oh WoW bedankt voor je update! En wat fijn dat het zo goed geregeld is nu. Ik heb niets meer gehoord dus was sowieso van plan morgen weer even contact op te nemen. Hopelijk gaat het morgen bij mij ook zo flexibel. Ik zal het nog even laten weten!
Dat moet eigenlijk wel, alles is dicht op de parken dus ze moeten eigenlijk wel. Succes met bellen morgen hopelijk ben je snel door de wachtrij heen. Ik dacht na een uur wachten... Hoe lang ga ik eigenlijk blijven wachten Maarja onbeperkt bellen dus op de speaker gezet en maar gaan strijken Ik ga er vanuit dat jij het ook goed geregeld krijgt, laat het maar ff weten ben heel benieuwd!
Ik heb omgeboekt naar mei via park zelf (geen hema). 1 dag korter en 100 euro meer kwijt Weekenden van donderdag t/m maandag zijn er niet in hoogseizoen. Maar als ik annuleer ben ik geld kwijt. Hopelijk kunnen we in mei wel. Al ga ik door de uitspraak van Rutte vanavond weer twijfelen.
Nadat ik het vandaag 25x heb geprobeerd om ertussen te komen en het had opgegeven voor vandaag werd ik zelf gebeld door Landal. Omdat ik het via de Hema heb gespeeld. Ik heb kosteloos om kunnen boeken. Wel pas naar november, maar dat geeft niet. Dan hebben we iets om naar uit te kijken! blij en opgelucht dat het nu geregeld is.
Hoe heb je dat gedaan, heb je Hema gemaild? Wij hebben ook een boeking voor dit weekend en contact krijgen lijkt onmogelijk...
Wat superfijn dat het voor jou ook geregeld is, echt top! En ook geen extra kosten helemaal mooi Ik had gisterenavond de nieuwe bevestiging al binnen en wij betalen alleen een kleine 5 euro extra aan toeristenbelasting. Verder niets. Terwijl het huisje echt 3 x duurder is in die periode eind juni. Dat vind ik wel echt goede service. Ik ga er van uit dat ze het voor iedereen zo netjes oplossen als voor ons. Fijn dat het nu geregeld is, geeft toch weer een beetje rust
Ik heb zelf continu landal gebeld (ook landal hema voucher) totdat ik eindelijk in de wachtrij kwam. Na 1 uur en 20 minuten was ik eindelijk aan de beurt. Hou wel alvast iets bij de hand, welk weekend wil je, welk Park etc. Boeken ze je gelijk om. Succes!!
Nee, gebeld. Maar ik zou het nu wel via Landal doen, omdat ze nu dus wel de mogelijkheid bieden om via deze actie om te boeken. In eerste instantie deden ze dit niet, daarom heb ik de Hema ingeschakeld afgelopen vrijdag. Hopelijk kom je ertussen. Je kan sowieso het park bellen om aan te geven dat je vrijdag niet komt en wil omboeken. Dan kunnen ze daar alvast wel een aantekening van maken. Dat hadden ze bij ons ook gedaan. Succes!
Gelukt! Kosteloos kunnen omboeken naar december. Niet mijn eerste keus, ik wilde liever juni of september, maar dat was niet mogelijk. Ik kon vanwege de Hema voucher alleen omboeken naar november of december. Dus nu exxxxtra lange voorpret
Fijn dat het gelukt is! Bij ons was idd ook niet eerder mogelijk. Gaan jullie ook naar het Vennenbos? Inderdaad maar genieten van extra lange voorpret!
Wij zouden 3 april naar Aelderholt gaan. Op de site van Landal staat al een week dat je met een aankomst datum vanaf april moet wachten. Dit duurde wel erg lang dus ik heb het park zelf gemaild. Meerdere data doorgekregen en hebben nu in november een weekend omgeboekt. Hoefden niks bij te betalen! Voor september zouden we 200 euro bij moeten betalen, belachelijk.