Hoi hoi, Wij willen graag deze maand of november nog even een weekend of midweek ertussenuit. Onze zoon dan rond de 5 maanden, welk park is dan leuk om naartoe te gaan? Ben nog nooit naar een vakantiepark geweest en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Het lijkt me wel leuk om te gaan zwemmen met onze vent, moet het dan perse een subtropisch zwembad zijn (is een gewoon bad te koud)? Ik hoor het graag van jullie!
CP is een stuk duurder dan L. Met een baby heeft L meer dan genoeg voorzieningen. Een subtropisch zwemparadijs, allerlei indoorspeelruimtes en een uitgebreid recreatieteam voegt voor je baby nog niets toe.
wij zijn verleden week een midweek naar hellendoornse berg van landal geweest en helemaal geweldig onwijs mooie huisjes vrij nieuw ook nog verder een heerlijk zwembad niet groot maar voor de kleine groot genoeg en lekker warm zowel het water als de kleedkamers en verder terrasjes restaurantjes en bar en een hele mooie gezellige omgeving en betaalbaarder dan cp succes met zoeken en alvast een leuke vakantie liefs debby
Wij gaan in november ook naar LGP de Hellendoornse Berg met ons zoontje van dan bijna 4 maanden. Schijnt een mooi park te zijn met mooie nieuwe huisjes.
Wij gaan in november naar LGP de Vers in brabant. Bem benieuwd. Wij zijn in mei naar LGP het land van Bartje geweest (in de buurt van Emmen). Dat vond ik ook een heel mooi park.
@dreames reken dan alvast maar op een heel verschil..... oke het zwembad is niet zo verschillend maar de Vers is veel kleiner van park en dus ook het "centrum" wij zijn met Teun als 1e vakantie toen hij 4 mnd was naar het vennebos geweest van Landal...hij zat toen in zo'n band met zitje en vond het heerlijk...voor al het gedeelte van het zwembad waar door je naar buiten kon....dit is een groot bad en heerlijk warm....warmer dan het normale zwembad.... ook het park van Sunparks de kempemse meren is ons goed bevallen... oke het huisje was niet geheel stofvrij maar er stond wel een ledikant in en niet een campingbedje. ook het babybad was heel leuk en ondiep en vooral erg warm... dus gewoon ff rondkijken wat je belangrijk vind...een apart baby/peuterbad is niet altijd wat...en hou evt de aanbiedingen in de gaten zo gingen wij afgelopen juni naar cp Loohorst en betaalde minder dan de aanbieding van Landal...dus kijk en vergelijk.... veel plezier....en je zwemt meestal maar een half uurtje to 3 kwartier hoor dan zijn ze zo moe dat ze het liefst willen slapen en weer doorwarmen....
goedenmorgen, Inmiddels hebben we geboekt en gaan we naar landal Coldenhove op de Veluwe bij Eerbeek. Ben erg benieuwd, ligt midden in de bossen en ze hebben ook een klein zwembad. Is een van jullie hier al eens geweest?
Hi, Wij gaan met de kerstdagen een weekje naar CP Loohorst in Limburg. Heb er al helemaal zin in. Is er iemand van jullie hier wel eens geweest? Shila
Ik ben zelf ook op Coldenhove en de Loohorst geweest. Coldenhove is inderdaad mooi gelegen. We zijn zelfs tijdens een wandeling verdwaald in de bossen ( geen gsm, geld of iets te eten/drinken mee). Huisjes waren oke, maar wel wat vochtig ( oktober). Zwembad vond ik wat tegenvallen voor volwassenen. Voor kids denk ik prima ( hadden we toen nog niet). Loohorst ook mooi park. Weet niet meer zo goed hoe modern de huisjes waren, is al lang geleden dat we er waren ( 5 jaar terug)
Ik weet niet of je al geweest bent, maar ik wilde je deze afraden omdat het zwembad mij te koud was voor een ukkie. Zeker de kleedruimte is niet comfortabel warm.... Mijn uk was 13 maanden toen we gingen en het arme kind had helemaal blauwe lippen van de kou daar. Landal Het Loo heeft een veel beter zwembad qua temperatuur.
Hoi Tassie, We zijn vorige week geweest. Had op andere sites ook al gelezen dat het water koud zou zijn, maar het viel reuze mee! Bleven niet al te lang in het water maar Quinten had geen last van de kou en vond het prachtig. Na het "grote" bad gingen we het peuterbadje in, dat was lekker warm en daarna ff onder de douche. Het aan/uit kleden deed ik in het zwembad. Mijn vriend ging zich al aankleden en pakte de kleine over zodat ik op mijn gemak kon aankleden.