Leuke vakantiebestemming in Juni?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Hope, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    8) 8) 8) Hallo meiden, 8) 8) 8)

ik weet het, het is nog wat vroeg om al over vakantie na te denken.
    Maar ik ben me aan het oriënteren ove onze vakantiebestemming van volgend jaar.
    Zo gauw als de reisgidsen uit zijn willen we boeken, zodat we eindelijk weer eens iets leuks hebben om naar uit te leven na een jaar vol verdriet.
    Ik begrijp dat je advies kunt vragen bij het reisbureau, maar ik hoor het liefste reacties van mensen die ergens zijn geweest waar het leuk was.

Waar zijn we naar op zoek?
    -We willen in Juni 2009 gaan.
    -Een plek waar het gegarandeerd warm is ( 28+ graden)
    -Op basis van LO of HP.
    -4 sterren minimaal.
    -Zon zee strand, liefst strand op loopafstand.
    -en natuurlijk een schoon hotel

Ik zoek geen links naar reisbestemmingen maar jullie eigen ervaringen.
    Ben je ergens eens geweest, wat voor jou echt top was? wil je dat dan met me delen?

Ik had zelf de canarische eilanden in gedachten, maar heb geen idee of dat wat is.
    Dus kom maar op met jullie reacties.
    Oja, en ik weet dat b.v. aruba enz. ook gegarandeerd warm is in Juni, maar dat haalt ons budget niet ;) .

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Hope

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij zijn een paar jaar geleden eind mei naar Kreta geweest. Was lekker warm en een erg mooi eiland. wij zaten wel in een heel toeristisch deel genaamd Malia, maar je hebt ook zeker andere plaatsen die rustiger zijn hoor.

dit jaar was het in mei ook al super weer in griekenland

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hangt natuurlijk een beetje van je budget af, maar heb zelf wel een paar HELE mooie hotels op leuke plaatsen!

1) Turkije, Marmaris / Hotel Elegance 5* (midden in het centrum, en Marmaris is écht een leuke badplaats!)

2) Een huisje huren aan de Costa Brava, bijvoorbeeld in L'escala. Is goed te berijden met de auto, en in de buurt van o.a. Barcelona.

3) Mexico, Playa del Carmen / Iberostar Tucan 5* (misschien wel wat kostbaarder dan de gemiddelde strandvakantie, maar echt een SUPER mooi strand en leuk dorpje, hoewel niet echt bijzonder).

En dan heb ik nog super gave strandvakanties gehad in o.a. Thailand, Dominicaanse Republiek, Amerika en Egypte, maar is misschien niet echt wat je zoekt?!

Veel plezier met uitzoeken, is voor mij ook altijd al genieten! 8)

X

4. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik ben een paar keer naar Kos geweest en ik vind het echt heel erg leuk daar. De mensen zijn heel vriendelijk en ik vind het er heel gezelig. Je moet dan wel in Kosstad zelf zitten dat is het leukste. Je kunt er leuke excursies doen en bijvoorbeeld ook een dagje naar Turkije met de boot. Alle keren dat ik er ben geweest was het erg lekker weer (ik ben tussen mei en september geweest).
    Het hotel waar wij zaten was niet heel luxe maar die zijn er wel.

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik vond Otranto Italië geweldig en dan wel met Club Med.
    Het is een volwassen club dorp en echt ideaal. Goed eten, leuke huisjes als kamer en als je vermaakt wil worden kan dit. All inclusive.

De reis ernaartoe is ook goed te doen. Een stop in Rome en dan nog een uurtje doorvliegen.

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Mallorca! ;)

Maarja, ik ben nu eenmaal hoteldebotel van dat eiland! Hihi....

Liefs Marjo

Deel Deze Pagina