Beste mede lezers, Onlangs een topic geopend met de vraag op vakantie te kunnen voor een schijntje. De plannen zijn gewijzigd, mijn man wilt heel graag naar Turkije, en het mag van hem allemaal wel wat duurder. Ik ben een persoon wat altijd spaart, en nooit wat voor mezelf koop (jeugdtrauma ) daarvoor krijg ik hulp. Man vindt dat we het na jaren wel verdienen en het ons goed zou doen om op vakantie te gaan. We gaan straks naar het reisbureau om verschillende accomodaties te bekijken en ook te boeken. We zijn beide nog nooit in Turkije geweest en nu wou ik aan jullie vragen of jullie me een beetje kunnen helpen. We hebben een budget van max 3000 daar zouden we graag all inclusive voor willen maar ook de reisverzekering. Als het goedkoper kan, goedkoper natuurlijk. Man wilt zijn zusje ook meenemen, dus we gaan met 4 personen. 2 volwassenen - kind 16 jaar en kindje 2 jaar. Iemand tips en ervaringen alsjeblieft?
Dat moet zeker lukken voor 3000. Turkije is niet zo duur en vrijwel alle all inclusive hotels zijn poepiesjiek. Ik ben helemaal fan van hotel turquoise in side. Direct aan het strand, goeie animatie voor kinderen en heerlijk eten de hele dag door. Dorpje vlakbij en veel mogelijkheden voor excursies. Wanneer willen jullie gaan? Want je gaat wel al richting hoogseizoen en hoe later je boekt Hoe duurder, tenzij je lastminute boekt..
Daarom moeten we vandaag gaan boeken, het is onlangs pas besloten en de tijd dringt. vanaf 26 juli kunnen we gaan en 17 augustus uiterlijk terug omdat man weer moet werken. We willen 8 dagen gaan in de periode hier boven vermeld.
Hotel turqoise word het niet, wel echt super mooi! maar het zou ons 4900 EUR kosten, beetje boven het budget en voor 8 dagen heel veel geld. Maar wel een plaatje hoor!
Ik zou ook even goed kijken naar de aanbevolen vaccinaties voor het reizen naar Turkije. Veel mensen vergeten dit, vandaar. Succes met een keuze voor hotel maken en natuurlijk VEEL plezier!
Ik kan jullie het Miracle hotel in Antalya echt aanraden. Wij zijn er nu 2 keer geweest en 2x super gehad. Mooi, netjes en schoon hotel. Heerlijk eten en super aardig personeel. Wat ik ook een voordeel van dit hotel vind is dat het maar 20-30 minuten rijden van het vliegveld is. Vooral met een kleine vond ik dit erg fijn. Wij hebben dit hotel geboekt bij Sunweb.
Ja dat komt vooral door het moment van boeken denk ik. Ik boek mijn Turkije vakanties meestal in november al. En wij gaan dan half mei. Nog geen kindervakantie en nog niet bloedheet.
We gaan naar Ali Bey Side manavgat Schijnt super zijn. Je heb daar family kamer gerenoveerd ook tegrn meerprijs. We gaan 10 dagen 14 september met baby standart kamer kwijt 1760 euro Van de iets betere duurdere zijn Royal wings Turquose Book bij traveltroef zijn de meeste kortingen! Uiteindelijk is het neckermaan maar met extra kortingen