Ik vond Slagharen dan weer niet zo geslaagd, heel commercieel en veel 'grote' attracties. Drievliet vind ik wat gemoedelijker en ook leuker als je niet zo van snelle attracties houd
Nou, wij zijn vorig jaar in Drievliet geweest met een 10-jarige durfal, een ook niet zo dappere 5-jarige en een 10-jarige die ertussen in zit en ze hebben zich allemaal prima vermaakt. Mijn zoontje van inmiddels 6 wilde dit jaar wel weer. Wij vonden het een leuk park met voor ieder wat wils, ook niet zo groot. Slagharen ben ik alleen ooit als klein kind geweest, heeeel lang geleden, dus dat ken ik eigenlijk niet.
wij gaan vrij regelmatig naar slagharen, pas nog geweest, met 5 kinderen waarvan de jongste net 3 was en de oudste 9. En ook voor de jongsten en de ietsiepietsieoudere kindjes die geen durfallen zijn is er in Slagharen heel veel leuks te doen. Maar Drievliet ben ik nooit geweest, dus kan geen vergelijk maken.
Ik zeg ook niet dat Drievliet niet leuk is, maar met de keuze tussen Drievliet en slagharen, zou ik op deze leeftijd voor Slagharen gaan.
Ik ken alleen Slagharen, maar daar heeft onze 5-jarige zich vorig jaar prima vermaakt. Ik vind het een prima park, zeker als je goedkoper kaartjes kan krijgen, wat vaak zo is.
Wij hebben een abbo op slagharen en onze 2,5 en bijna 5 jarige vermaken zich daar uitstekend. Genoeg waar ze wel in kunnen. Drievliet kennen we niet
Slagharen ben ik nog nooit gewwest, maar Drievliet vind ik iig erg leuk. Lekker kleinschalig en leuke attracties.
Klopt, dat zeg je inderdaad niet. Maar jij gaf aan dat je Drievliet leuker vindt voor grotere kinderen terwijl ik wil zeggen dat onze ervaring was dat het leuk is voor alle leeftijden. Naar mijn idee was er genoeg te doen voor een 6-jarige die geen durfal is. Dat is mijn jongste (nu ook 6) namelijk ook niet en hij vond het daar helemaal geweldig. Zoals ik al zei, Slagharen ken ik niet, dus ik kan het niet vergelijken. Mij lijkt wel dat dat groter is en Drievliet is wat kleinschaliger. Dat kun je prettig vinden, maar dat hangt natuurlijk af van waar je naar op zoek bent.
Slagharen! En dan dat zwembad ook! Fantastische glijbanen voor durfallen en mama’s en papa’s . En voor de kleintjes een spraypark en pirateneiland. Een meeega bubbelbad voor de baby’tjes onder ons.
Hier een dappere 6 jarige thuis en hij vond Slagharen echt niks aan. Drievliet was echt een mega succes! Slagharen is waarschijnlijk wel leuk icm het waterpark, maar echt het park an sich vond meneer geen drol aan.