Is er iemand al eens naar landal collenhove geweest: Wat is er allemaal te doen in de buurt. We gaan met een baby van 5 maanden heen is het water warm genoeg van het zwembad Liefs
Ik heb er ooit op de camping gezeten, maar toen had ik nog geen kinderen. Ben toen ook niet in het zwembad geweest. Dus daar kan ik je niet bij helpen. Op de Veluwe is het fijn fietsen en wandelen....
Wij zijn meerdere keren naar Landal Coldenhove geweest. Een leuk park. Het zwembad is niet heel erg groot, maar met een kindje zwem je toch nooit zo lang. De huisjes zijn netjes, ze hebben een mooie ligging doordat het park in het bos ligt en heuvelachtig is. Dus meestal veel bomen en privacy rond je huisje. Ook handig dat je gewoon de auto bij je huisje mag hebben, zeker met een klein kindje. Mooie omgeving, genoeg te doen. In Apeldoorn heb je de Apenheul, in Arnhem Burger's Zoo. Verder zijn het ook leuke steden om te winkelen, op de Veluwe kun je wandelen en fietsen. Vlakbij het park, in Eerbeek, is een klein watervalletje. Zeker een aanrader!