Landal Eifeler Tor of Center Parcs Park Eifel

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 16 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik twijfel! Ik ben normaal gesproken meer fan van CP, vanwege de voorzieningen en het zwembad. Maar de huisjes bij Landal Eifeler Tor zien er weveel fijner uit. Maar CP heeft weer een leuke binnenspeeltuin. Moeilijk moeilijk! Wie heeft er ervaring met 1 van beide parken?

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik zeg absoluut de Eifeler Tor. Echt geweldige huisjes. (Ik ben geen cp fan;) )

De ligging van Eifeler Tor is ook erg mooi en toen wij er waren zelfs Nederlandse animatie.

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    #3 Victoria30, 17 jan 2017
    Laatst bewerkt: 17 jan 2017
    Park Eifel valt tegen. Ik ken dat andere park niet, maar wij gaan in ieder geval niet meer terug.

Het zwembad was vele malen saaier dan hoe het op de film over kwam. De indoor speeltuin was wel mooi. Het hele park stond prop vol met auto's en het huisje dat wij hadden was oud en vies.

4. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Wij zijn een week naar eifeler tor geweest. Mooie huisjes, mooie omgeving, prima zwembad. Andere park ken ik niet.

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij zijn in 2015 in Eifeler Tor geweest van Landal. Was ons eerste Landal park. Supertevreden, sindsdien zijn we nog in 2 parken meer geweest en dit jaar de derde.

Huisje was gloednieuw, service van medewerkers top en het uitzicht....prachtig gewoon. Wij hadden echt niks te klagen. Ja, dat we maar voor 7dgn geboekt hadden :p

Er rijdt vanaf het park een heel leuk treintje via het dorp, door de natuur, om het grote meer heen.

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik vind cp echt vreselijk, alles is zo gedateerd.
    Dit landal park is echt heel leuk, je kan in de omgeving mooi mountainbiken en er is een mooi bospad.
    Het zwembad is ook erg fijn en overzichtelijk!

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.015
    6.756
    113
    zuid-holland zuid
    Wij hebben voor de voorjaarsvakantie voor het eerst bij Eifeler Tor geboekt, dus ik ben ook benieuwd ! ☺️ Was je nu al eens naar het dinopark in Ernzen geweest?😉

8. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    De huisjes bij cp Eifel moet je weinig bij voorstellen. Zelfs de vip huisjes zijn gedateerd. Ik was er in 1996 als kind en in 2015 was het meubilair in de woonkamer nog hetzelfde.
    Wij waren er in 2015 met onze kinderen van toen 1 en 3. Die hebben zich toen uitstekend vermaakt! Het zwembad is meer aangekleed dan de meeste landal baden, maar weer minder dan andere venter parcs parken.
    Ik weet alleen niet of de indoor speeltuin nog uitdagend is voor je oudste.

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Het wordt Eifeler Tor! Bedankt voor jullie reacties!

@Cowgirl80, nog niet, maar dat is nu dus wel de bedoeling! Jullie zijn al vaker in die omgeving geweest toch, en volgens mij ondernemen jullie vaak hetzelfde type uitje als wij, dus als je nog leuke tips hebt!?

Deel Deze Pagina