Hallo! Wij willen graag met vrienden in februari een huisje boeken op een landal park. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een kortingscode Heeft iemand nog iets liggen? Of toevallig een actieverpakking van Persil? Ik las op hun site dat zij i.s.m. landal ook een actie hebben.... groetjes Anne Ik heb nog wel etoszegels, DE-zegels.....bonnen van lekker in het leven of als je iets anders er voor wilt..... Ik hoor het graag!
Ik heb een code waarmee je 50 euro korting krijgt en een gratis fles wijn en een gratis voorkeursboeking. Als je belangstelling hebt zal ik even gaan zoeken....
sorry, zie het nu pas.... Helaas gelden de codes niet op 12p huisjes, ben ik achter gekomen. Bedankt voor je aanbod in ieder geval.
Wij hadden ook een actiecode van Persil, maar ik kwam er achter dat ik dan nog 120 euro meer moest betalen als wanneer ik gewoon via de site van Landal zou boeken!!! Heb beiden een mail gestuurd, maar krijg lauwe reacties, ze hebben gewoon een aantal bungalows "ingekocht". Dus let maar goed op of het wel scheelt met die korting!