Landal: Heideheuvel of Rabbit Hill?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Gizzie1983, 21 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    We willen in januari een midweekje weg met z'n viertjes. Voorkeur voor omgeving Gelderland. Heb de parken op internet bekeken en deze twee spreken me het meeste aan.

Maar, behalve Hof van Saksen, zijn we nog nooit in een Landalpark geweest. Alleen Centerparcs, maar daar betaal je de hoofdprijs voor.

Heeft iemand ervaring met deze twee parken? En voorkeur?

Alvast bedankt!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    alleen op rabbit hill geweest - dus ik heb geen vergelijk. Maar ik vind het een fijn park wat ik iedereen aanraad. Wel zou ik een voorkeurshuisje nemen zodat je lekker vooraan op het park zit, dicht bij de grote speeltuin en het zwembad etc.

Wij hebben er in een huisje gezeten (2x) maar ook 1 of 2 x gekampeerd.

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Even op de site gekeken voor de verschillen en overeenkomsten, kan handig zijn :) Volgens mij is Rabbit Hill net iets leuker / uitgebreider.

Rabbit Hill en Heideheuvel hebben veel overeenkomsten. De eetmogelijkheden komen grotendeels overeen en beide parken hebben een overdekt zwembad met kinderglijbaan en peuterbad, Turks stoombad en solarium.
    Ze hebben allebei bowlingbanen, lasergamebaan, midgetgolfbaan, sportshop, speel-/sportveld(en), multifunctioneel sportveld, fietsverhuur, tafeltennistafel (buiten) en tennisbaan.
    Voor de kinderen is er op beide parken Bollo, Bollo Club (het gehele jaar, voor de allerkleinsten (met begeleiding)), Bollo Speelhuis, een dierenweide, speeltuin(en), mogelijkheden voor kinderfeestjes, airtrampoline, Fun & Entertainment-programma (het gehele jaar) en Kids arrangement.

Hieronder de verschillen.

RABBIT HILL
    Qua eetmogelijkheden heeft Rabbit Hill anders dan Heideheuvel een Bollo buffet, overdekt terras, ontbijtmogelijkheden in het restaurant en Fun & Food arrangement.

Het zwembad van Rabbit Hill heeft waterattracties, whirlpool, stroomversnelling, Finse sauna en een peuterglijbaan. En er is een openluchtzwembad (geopend van eind mei tot eind augustus) met ligweide, peuterbad, waterattracties.

Qua sport en spel er een indoorklimwand, wandelarrangement en is de tennisbaan hardcourt en all-weather.

Wat kinderfaciliteiten betreft heeft Rabbit Hill een indoorspeelparadijs met zelfbedieningsrestaurant, natuurspeeltuin, konijnenheuvel, openluchttheater en ballenbak.

HEIDEHEUVEL
    Op het park is ook een café en een 'Proef de Veluwe' arrangement.

In het zwembad is een infraroodsauna.

Qua sport en spel heeft Heideheuvel airhockey, beachvolleybalveld, boogschietbaan, poolbiljart, fietsarrangement en een Frisse Neus arrangement.

Wat kinderfaciliteiten betreft heeft Heideheuvel een avonturenhof.

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Het is Rabbit Hill geworden. Ben benieuwd :). Bedankt!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Rabbit hill erg leuk! Favo park van onze zoon.

6. Nana01

Nana01 Actief lid

30 jul 2016
    219
    66
    28
    Dit jaar in beide parken geweest.
    Beide heel goed bevallen, maar omdat je in januari gaat zou ik Rabbit Hill kiezen ivm de indoor speeltuin.

7. Nana01

Nana01 Actief lid

30 jul 2016
    219
    66
    28
    Oh haha....zie dat je al gekozen hebt.
    Goede keus....wij zijn er dit jaar 2x geweest en vinden het een van de leukste parken.

8. Frutsel04

Frutsel04 Actief lid

14 apr 2014
    220
    58
    28
    Wij waren begin deze maand op Rabbit Hill, net eerste week na het hoogseizoen. Ik zie hierboven het Bollo Buffet genoemd worden. Helaas hadden ze toen al geen buffet meer, blijkt alleen in het hoogseizoen te zijn.
    Verder leuk park :)

Deel Deze Pagina