Landal Hellendoornse berg of Rabbit hill

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door AvdY, 5 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Titel zegt het al: wat heeft je voorkeur, Rabbit hill of Hellendoornse berg?
    Zou voor de meivakantie zijn, met kleuter en dreumes, een week.

    Twijfel tussen Hellendoornse berg, want dat is een iets groter huisje en heeft trampoline in de tuin, wellicht fijn als alles dicht blijft, maar lijkt erg op orveltermarke waar we vorig jaar waren.
    Of Rabbit hill, vanwege de op de foto's fijn uitziende buitenspeeltuin en grote indoor speeltuin (voor als dat misschien weer mag).

    Andere opties zijn nieuwvliet bad, maar dan zouden we in een normaal huisje gaan, en ik weet niet of ze nu echt een buiten speeltuin hebben. Of Lommerbergen, omdat ik die glijbaan in de slaapkamer zo leuk vind :oops: maar eigenlijk vind ik dat te ver rijden.
     
  2. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Heb je ook aan Landal Twenhaarsveld gedacht? Die ligt vlakbij Hellendoornse berg. Wij waren er vorige week en het was echt leuk vond ik. Leuke buiten speeltuin en leuke activiteiten!
     
  3. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Wel naar gekeken, maar daar kun je de auto niet bij het huisje zetten + geen indoor speelplek (mocht het open gaan uiteraard), dus de andere parken leken op papier beter. Maar dank voor de tip!
     
  4. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Je mag wel in en uitladen bij je huisje en na 16u is de slagboom ook omhoog ( er waren zat mensen die de hele dag hun auto bij hun huisje hadden staan )
     
  5. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Oh goed om te weten!
     
  6. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Zijn allebei leuke parken.
    Met een dreumes is die omheinde tuin echt ideaal, dus zou ik daarvoor gaan. Ook zijn de huisjes inderdaad wat ruimer.
     
  7. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Dank je!
    Ja misschien moet ik gewoon een keuze maken :)
     
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Rabbit hill. Hellendoornse berg waren de huisjes mooi maar verder vonden wij het niet zo De speeltuinen buiten vond ik matig ( nouja dochter) binnenspeeltuin is heel klein en dochter was zo klaar en er is geen kinderboerderij ofzo. Het zwembad was oké maar die bij de rabbit Hill is ook buiten dus met mooi weer kun je misschien buiten zwemmen. Speeltuinen bij Rabbit Hill vind ik ook veel leuker.

    Omgeving Hellendoorn is wel erg mooi.

    Nee ik zou rabbit Hill kiezen, daar zijn wij geweest toen dochter nog geen 1.5 jaar was en ze vermaakte zich goed.

    twenhaarsveld is inderdaad ook leuk maar daar is de speeltuin buiten vooral voor oudere kinderen. Verder weinig faciliteiten daar.
     
    AvdY vindt dit leuk.
  9. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.641
    2.377
    113
    Vrouw
    Ik twijfel juist tussen rabbit hill en coldenhove.... maar hier heb ik pubers.. en een man die gek is op het bos.
     
  10. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.606
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Wij gaan deze maand nog naar Rabbit Hill, dus daarna zou ik je eventueel een recensie kunnen geven :)
     
    AvdY en Shay25 vinden dit leuk.
  11. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Bij beiden zit je midden in het bos.
    Bij rabbit hill zit een midgetgolf baan, bij coldenhove niet.
    Miggelenberg, zelf nog niet geweest, zit ook meteen in het bos.
     
  12. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    We hebben geboekt, Rabbit hill geworden :)
     
    aicirtap, Athina en Shay25 vinden dit leuk.
  13. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Apart. Ik heb het park gemaild om te vragen of onze auto bij het huisje mag staan, omdat ik een lichamelijke beperking heb. Ik kan niet zo ver lopen en zeker geen meerdere keren per dag heen en weer naar de parkeerplaats. Of we in dat geval bij uitzondering een pasje/sleutel voor de slagboom konden krijgen. Mocht dus niet... o_O Daarom is dit park voor ons noodgedwongen afgevallen en hebben we een ander park geboekt.
     
  14. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Ik kan me voorstellen dat het probleem dan erin zit dat je een sleutel voor de slagboom wilde hebben. Ik was er een weekendje en we zijn het park maar 1x af geweest omdat er meer te doen was op het park dan erbuiten;) De mensen die de auto voor hun huisje hielden staan hoefden niet de slagboom door.
     
  15. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.055
    62
    48
    Avdy; veel plezier op Rabbit Hill; erg leuk park en mooie omgeving!

    Coldenhove heeft volgens mij wel een midgetgolf hoor.
     
    AvdY vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina