wij willen half november een midweekje weg met het gezin en we twijfelen tussen het vennenbos en de lommerbergen? wie heeft er ervaring met deze parken en welke vinden jullie het leukst. de kans dat het minder goed weer is is erg groot dus er moet wel genoeg binnen te doen zijn voor de kinderen.
Het Vennenbos! Absoluut. De Lommerbergen was eens, maar nooit weer. Prachtig park, maar echt vreselijk vieze stinkhuisjes. Vorig jaar geweest. Plakkerige vieze vloer. De ouderslaapkamer stonk vreselijk. Geur konden we niet thuisbrengen. In de plafondlampen krioelde het van de beestjes. Fikse schimmel op het badkamerraam. Kinderstoel die van ellende uit elkaar viel.Dag eerder naar huis vertrokken dan de bedoeling was. Wij zijn al naar talloze Landalparken geweest, maar het huisje op de Lommerbergen was echt een verschrikking. Zaten overigens in een kinderbungalow waar kinderspeelgoed aanwezig zou zijn. Nou, dat waren 2 dingetjes waarvan 1 ding ook nog incompleet en ook hartstikke vies. Vennenbos heeft ook oude huisjes, maar die zijn tenminste schoon. Mooi zwemparadijs ook (daar zou ik alleen al voor naar Het Vennenbos teruggaan.)
zeker de Lommerbergen. Wij zijn hier al 5 keer geweest en altijd schone huisjes. Ja de geur is altijd wat bedompt maar heel eerlijk dat vind ik altijd in dit soort huisjes. De kids vinden dit zwembad veel leuker ivm het kleuterbad. hele dagen vermaakten ze zich daar. verder de ballenbak ook iets groter en vooral lichter dan bij vennenbos.
Ik ben een Vennebosfan! Maar een tip; meestal komt ergens in september bij de Hema een landal aanbieding. Vorig jaar was het 125 voor een weekend, van 4 tot 6p huisjes. Dit was voor een weekeinde of een midweek. (Maar ik wacht erop en koop weer twee bonnen! 1 xdecember en 1xfebruari vennebos)
we gaan denk ik voor het vennenbos. we hebben een leuke aanbieding gezien. een midweek in een 4 persoons huisje voor 139 euro bedankt voor de tip youtan. ik zal met mijn man even overleggen of we nog op de bonnen gaan wachten of deze aanbieding boeken