Nou inderdaad. Welk park heb je geboekt? Wij vennenbos maar als dat niet meer lukt ga ik Rabbit Hill nog proberen.
Weet iemand of de kans groot is dat je boeking ook bevestigd wordt. Hik heb net een huisje geboekt en vraag me natuurlijk heel erg af of dit ook definitief gaat lukken.
Wij twijfelen tussen vennenbos en coldenhove. Vennenbos lijkt ons qua park (zwembad) leuker, Coldenhove qua huisje. Iemand ervaring met beide parken en advies met een zoontje van 3 (die van waterglijbanen af durft)
Ik ben bij allebei geweest. Coldenhove was inderdaad een mooi huisje, park was ook echt wel leuk, maar Vennenbos vind ik wel echt veel leuker, vooral het zwembad, de sfeer, restaurants en animatie. Hier gingen ze vanaf 2,5 jaar al van de wildwaterbaan (bij ons op schoot uiteraard ) Op het Vennenbos zijn ze de huisjes aan het renoveren dus dan is het helemaal top! Maar dat weet je nu niet als je boekt natuurlijk, of je in een gerenoveerd huisje komt. Persoonlijk maken mij de huisjes niet zoveel uit als het park verder heel leuk is.
Poeh geen idee. Ligt er denk ik ook aan welke periode en waar. Het is een goedlopende actie en mensen boeken vaak dag 1 al.
Sta ik 10 min in de wacht komt er iemand aan de lijn om te zeggen of ik morgen terug wil bellen ivm een grote storing.
Ik wilde online de toeristenbelasting gaan betalen maar de site geeft aan dat er een storing is. Vanochtend ook al.
Ik heb een midweekvoucher gekocht. Ik vroeg me af of ik dan ook al snel moet boeken voordat de bungalows op het park waar wij heen willen uitverkocht zijn? Of werkt dat niet zo?
Ja volgens mij wel. Ze hebben beperkte plekken voor deze actie. Zo wilde wij graag een 6 persoonshuisje maar die was al weg, dinsdag al.