Ik heb net een midweek geboekt bij Landal Sonnenberg, laatste week van April zijn onze kinderen al vrij, en kan nog mooi met de voucher, lekker goedkoop. Is iemand hier al wel eens geweest? De omgeving lijkt me vooral mooi, lekker wandelen. Stelt die klimwand nog wat voor? Is er nog iets bijzonders waar je zeker heen moet in die omgeving? Ik hoor het graag We gaan er sowieso met de camper heen, dus als het heel leuk is, blijven we misschien nog wel hangen daar op de camping. En anders rijden we misschien verder naar Zwitserland of Frankrijk.
Hier ook net geboekt! Lang weekend in juni naar Coldenhove. Ben benieuwd, hopelijk is het nog beschikbaar wat ik wilde Wacht met spanning op de bevestiging.
Nou ik begin al spijt te krijgen van mn voucher. Heb een midweek gereserveerd voor de eerste week van de meivakantie, maar nog steeds geen bevestiging. En zie nu dat er ook gewoon goede aanbiedingen op de site staan, waar je niet nog vijf werkdagen voor hoeft te wacht... ben hier dus veel te ongeduldig voor ... leermoment
Komt vast goed En zo'n goede aanbieding kom je niet meer tegen, ook last minute niet. Want daar komen nog reserveringskosten en bedlinnen bij. Vennenbos is voor de midweek die jij noemt nu dan 149 euro maar daar komt dus nog 26 euro bij en bedlinnen a 7.95 per persoon.
Daarom had ik die niet genoemd idd Maar het scheelt in ons geval dus wel bijna 60 euro en het lukt met de voucher altijd om te boeken bij het park wat we willen.
Heeft iemand toevallig bij Rabbit Hill geboekt met deze actie? Gaat het om huisjes of stacaravans? Wij zijn vandaag terugkomen van Rabbit Hill en wij willen graag in september weer
Wij zitten nu op Landal sonneberg wat een leuk park is dat en prachtige omgeving! We hebben heerlijk weer +-21/22 graden heerlijk zonnig. Je kunt hier heerlijk wandelen, enorm heuvelachtig dus voelde m'n beentjes wel vanmorgen maar we zijn dan ook gisteren helemaal het dal ingelopen. Mooi indoorspeeltuin, zwembad is niet groot maar prima. Echt mooi opgezet, leuke buitenspeeltuinen
De camping ziet er ook prima uit, netjes aangelegd en grote plekken. Wij hebben van zondag op maandag met de camper daar op een plek gestaan zodat we maandag zo ons huisje in konden. Ook het sanitaire gedeelte zag er keurig uit! daar kan je prima verblijven hoor, denk dat wij ook nog een keer met de camper hier geen gaan.
Haha wij zitten nu ook op Sonnenberg! Heel leuk. Leuker dan verwacht! Omgeving is mooi, park leuk, binnenspeeltuin gigantisch en inderdaad prima weer (dus vooral buiten spelen gelukkig).
Haha wat grappig dat jullie er ook zijn. Ik vind het ook echt genieten hier. Gisteren waren er iets meer wolken, maar gelukkig werd het smiddags weer wat zonniger, en de temperatuur was prima dus heerlijk naar buiten. Wij gaan vandaag denk ik naar de uitkijktoren wandelen. Geniet er nog van!!
Dames ik twijfel tussen coldenhove, rabbithill, lommerbergen of vennenbos De 1e 3 liggen in de buurt bij atractie parken en lommerbergen/vennenbos vind ik weer top om dr zwembaden. Rabbithill en coldenhove weer grotere indoor? Zoontje is 3.5 het gaat mij vooral om hem.