Mooi Zutendaal (Landal) ervaringen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Paardenbloem, 30 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie positieve dan wel negatieve ervaringen met dit park hebben!
    Idee is om hier in augustus met een 2-jarige en een 5 maanden oude baby een weekje naartoe te gaan.
    De bedoeling is een keer naar Maastricht en Gaia Zoo allebei een dagje te gaan, verder willen we ons ook goed op het park kunnen vermaken.
    Ik hoor het graag. Ook andere tips zijn welkom!

2. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Wij zijn er in februari geweest, een midweekje in een houten chalet. Heerlijke week gehad. Alles netjes en schoon in het chalet en erom heen. Zwembad stelt niet veel voor maar voor een uurtje zwemmen prima. Leuke, kleine binnenspeelplek. Vriendelijke medewerkers. Vreselijk dure super op het park, maar dichtbij zit een winkelcentrum met een Lidl, zeeman, kruidvat etc.

De omgeving moet ook prachtig zijn maar in februari vroor het hard en zijn we, met een baby van toen 10 weken, niet weg geweest.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Oh ja, de speeltuin rond het zwembad e.d. is goed onderhouden, best uitgebreid en met bankjes waar jezelf lekker kan zitten.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ja erg mooi park! We zijn er 2 jaar geleden geweest en gaan deze zomer weer. Maastricht is leuk en net buiten het centrum van Valkenburg is een leuk restaurant met een heel leuke speeltuin. Kindjes vonden het blote voetenpad ook leuk, maar niet echt voor een baby.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Heel leuke speeltuin ook en je kunt er prima eten.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Leuk park. Zeker met kids in de leeftijd als die van jou. Mooie ruime huisjes. Erg nieuw ook. Mooie omgeving om te wandelen. Openluchtmuseum Bokrijk is heel leuk. Daar zit ook een hele grote gratis speeltuin bij waar je ook los naar toe kan gaan. Kost alleen 5€ parkeren. Zorg dan dat als je daar heen wilt gaan, als je aan komt rijden dat je bij de T-splitsing de parkeerplaatsen neemt waarvoor je bij de splitsing naar rechts moet rijden. Richting kasteel.

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik lees mij, wij gaan er in augustus een weekend heen.

8. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Super bedankt voor de tips en reacties!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zutendaal zelf is ook heel mooi.
    En Genk heeft een leuk centrum.
    Bokrijk tussen Genk en hasselt is ook erg leuk.

Deel Deze Pagina