Wie is er wel eens in dit park geweest ? Aangezien het er dit jaar voor ons financieel niet in zit om naar het buitenland te gaan maar we toch ff een weekie er tussen uit te gaan zaten we er aan te denken om naar dit park te gaan. Het is een leuke betaalbare aanbieding dus vandaar dat ik even wil weten wat jullie ervaringen zijn .. We zouden dan een type 6DM1 of 2 willen boeken. We gaan of met 2 volwassen en een kind van 3 of met 4 volwassenen en een kind van 3 Is het zwembad leuk voor die kleine ? En is de omgeving leuk ? Wat kan je er nog meer doen behalve wandelen in het bos .. ? Graag jullie ervaringen
Ik woon er niet zo heel ver vandaan ben er dus regelmatig geweest. En als ik eerlijk ben....ik vind t zwembad 10x niks. Maar moet er wel bijzeggen dat ik al lang niet meer geweest ben, dus het kan veranderd zijn. Wat wel een heel leuk park is, hier vlakbij is dat park in Lommel, maar volgens mij is dat van center parcs (vennebos vroeger ook geweest) en dan is er nog n ander leuk park, dat ligt in westerhoven. weet ff niet meer hoe het heet en of t landal of center parcs is. In welke periode wil je gaan?
Het viel me idd al op ( aan de huisjes ) dat het typische centerparcs huisjes waren dus had al een vermoeden, niet dat dat erg is hoor Oke dat is wel jammer, die kleine van mij is dan ook een echte water rat vandaar dat ik naar vennebos keek omdat die een groot zwembad had, kan op zich wel naar een Centerparcs park gaan maar vind sommige voor een weekje echt absurd duur .. We willen vanaf 14 juni een week gaan en dan minimaal een 6 pers huisje ... Ik zal eens ff zoeken naar dat park wat jij zegt .. thanx voor de tip
Ik zie nu dat dat park wat jij bedoeld volgens mij de Vossemeren is klopt dat ? Daar zijn we vorig jaar geweest, was idd een heel leuk park maar wil dan eigenlijk neit naar het zelfde ..
Ik weet niet of je airmiles hebt, maar je kan nu boeken met airmiles.. Dan ben je goedkoper uit dan met de aanbieding Ik heb net een week Rabbit Hill geboekt voor 3 personen (4 persoonshuisje) en ben 375 euro kwijt..
Nee heb helaas geen airmiles, maar mijn oma wel en die gebruikt ze nooit dus kan dr wel lief aankijken Maar de aanbieding die ik trouwens nu kan boeken zou ik uitkomen op totaal 283.25 euro voor een week incl alle extra kosten, vind ik ook niet echt duur... Goed idee trouwens, niet eens over nagedacht met die airmiles
Landal Het Vennenbos | Bungalowpark Hapert - Brabant Deze bedoel je toch? Wij zijn daar vorig jaar voor het eerst geweest (lang weekend), ter ere van de 65ste verjaardag van mijn schoonmoeder. De huisjes zijn inderdaad Centerparcs-achtig (wij zaten in een huisje wat ik nogal aan de kleine kant vond), maar voor de rest vonden wij het park geweldig hoor! Mooi subtropisch zwemparadijs met verschillende baden (zowel binnen als buiten), een golfslagbad, kinderzwembaden, bubbelbaden en een bad wat zowel mijn schoonzus en ik geweldig vonden (een heel heet bad). Verder leuke meertjes (met waterfietsen, ook leuk) en her en der een leuk speelstrandje en speeltuintjes. De ligging (bos) vonden wij ook superleuk. En de restaurantjes zijn ook goed. Wij hebben ons er vorig jaar prima vermaakt.
Sunparks Limburgse Peel heeft een leuk zwembad voor kleine kinderen vind ik. Park was vroeger van Center Parks. Het huisje wat wij hadden was zwaar verouderd maar het kostte ook geen drol. (korting via Wij, 250 euro voor n midweek ofzo) Heb even gekeken in mijn mailbox maar heb helaas geen kortingscodes meer....
Ik zou voor De Lommerbergen gaan deze is ook van Landal. Het heeft dezelfde prijs en is net iets kindvriendelijker.Het zijn dezelfde slag huisjes maar deze zijn net helemaal gerenoveerd.
is idd een mooi park en mooi zwembad ook zo te zien alleen is de prijs niet het zelfde als die Vennebos die we nu hebben gevonden .. of ik kijk met mijn neus ...
Lommerbergen is idd een heel leuk park. Dat andere park wat ik bedoelde hier in de buurt is kempervennen. Daar hebben ze n leuke wildwater baan