Dank je. Had ook al meerdere links bekeken. We hebben een bon van de postcodeloterij agenda en die geeft ook zoveel korting.
Omdat ik dit ook op Zoover heb gelezen word ik toch een beetje bang. Is het echt in elk huisje zo erg dan?
We hadden ook bij de lommerbergen gekeken maar daar stond die klacht ook al vaak bij? Van smerige huisjes? Zaten we bij Aelderholt misschien toch wel erg goed
Ik weet niet of het overal zo is, want hier in het topic staan ook een paar reacties die zeggen dat het wel meeviel, maar wij zaten verdeeld over 2 huisjes en die waren allebei echt heel vies.. Dat het gedateerd is en niet heel luxe is, vind ik echt niet erg, maar het moet wel schoon zijn.. Als ik onder de douche stond, voelde ik me eigenlijk alleen maar viezer worden, in plaats van schoon, haha. We zijn in 2011 ook geweest en toen was dat helemaal niet het geval, trouwens.
Ik heb dit vaker gehoord en gelezen, maar wij komen 2x per jaar (de afgelopen 4 jaar) in het Vennebos en ik heb het nooit meegemaakt. Toen mijn dochter kroop en over de vloer dweilde. Dweilde ik eerst zelf de vloer, dat wel, maar dat lag niet aan het Vennebos, maar aan mijn eigen gemeut Ik neem ook altijd glorix-doekjes mee, overal naartoe.... Als wij naar een camping gaan, maak ik standaard eerst de bril schoon voor dochter en mij, maar dit probeer ik los te laten. Dus ja, ik heb nooit een vervuild huisje gehad, maar ik haal zelf standaard een glorix doekje over bepaalde dingen heen, altijd en overal
Ik vind alleen de market dome leuk. De indoorspeeltuin vind ik zelf mwa. Ik vind de huisjes erg dicht op elkaar en ongezellig, komt ook door de bouw. Ook de buiten en binnenkant vind ik zelf niks. Wij gaan meestal naar Rabbit hill of coldenhove. Ruimer opgezet, betere huisjes, leukere indoor.
Wij hadden juist bij Aelderholt een ontzettend vies huisje. Wc meurde naar zeik. Nieuw huisje gekregen en daar zat de lippenstift van de vorige nog aan het kopje. Lommerbergen nooit geen klachten gehad eigenlijk
Zo erg vond ik die huisjes niet en ook niet vies ofzo. We gaan er dit najaar weer heen, wordt dan de 6e keer ofzo sinds 2010
De animatie van het Vennenbos is wel echt stukken beter, die mensen werken er ook al jaren en dat merk je. En het zwembad is ook super. Dat maakt dat wij toch graag naar het Vennenbos gaan.
Wij gaan elk jaar naar het Vennenbos en vinden het fantastisch. Het zwembad is super en ook de speeltuin is echt leuk. Ik vind de huisjes wel wat stoffig soms, maar vies, dat hebben wij nog niet meegemaakt gelukkig
Qua zwembad en bollo etc super. Maar voor de huisjes nëeeeee nooit meer. ONTZETTEND smerig. Wij zaten in het gedeelte 600.