wij willen graag een midweekje weg in de herfstvakantie. graag wel in nederland. hebben jullie nog tips voor een goede locatie? het liefst ergens waar ook iets binnen te doen is voor kinderen omdat je niet weet wat het weer doet in de herfst
Coldenhove en Rabbit Hill hebben beide een grote indoorspeelplaats. Hof van Saksen is erg tof. Maar wel wat duurder.
Zijn zelf in mei naar de Rabbit Hill geweest. Geweldig vonden we het. En onze zoontjes hebben genoten (3 en 4)
Coldenhove heeft gerenoveerde huisjes. Die zijn prima. Is mooi in de herfstvakantie. Veel bomen en natuur. Hoog Vaals is ook leuk. Mooie streek. Binnenspeeltuin wel veel kleiner als Coldenhove of Rabbit Hill maar voor die leeftijd nog prima. Landgoed het Loo is ook nog een mooi park met erg fijne huisjes. Wel wat kleiner van opzet.
Aelderholt zijn wij vorig jaar geweest. Leuk zwembad, leuke indoorspeelhal. Rabbit Hill is wel vergelijkbaar, maar het park vond ik iets mooier.
Wij hadden een 4p comfort. Schoon en netjes, vrij nieuw meubilair en ruime slaapkamers met goede bedden. Waren erg tevreden.
op dit moment twijfelen we nog tussen rabbit hill en coldenhove. welke heeft de mooiste binnenspeel paradijs?
Die zijn aardig vergelijkbaar. Al is die van Rabbit Hill donkerder en minder overzichtelijk vind ik. Ik zou dan voor Coldenhove gaan. En mooie huisjes en mooi in de herfstvakantie.
wanneer hebben jullie herfstvakantie? en wat kost een midweek / weekje weg in die periode op nederlandse parken? wij hebben dit jaar vroeg herfstvakantie (4.10 tm 15.10) en willen ook graag er even tussen uit... het liefst een weekje, omdat we deze zomer niet op vakantie zijn geweest omdat ik op het punt van bevallen sta
wij zouden dan van 22 tot en met 28 oktober gaan. bij ons dus een late herfstvakantie. de prijzen verschillen van 300 tot boven de 1000. dat ligt eraan hoe lux je het wil natuurlijk.