Wij willen hier waarschijnlijk naartoe in de zomervakantie. Met 2 jongens van 10 en 15. Ik lees dat de huisjes in 2020 vernieuwd zijn. Maar op de site zie ik dit niet echt terug. wie is hier recentelijk nog geweest ? En heeft tips qua huisje?
Wij zijn hier afgelopen zomer geweest en vonden het huisje (6C1) prima. Het zag er netjes uit en ergens een keer gerenoveerd. Het park is erg leuk en de omgeving ook.
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en ik vond het superleuk. Mooi huisje en leuke omgeving. Helaas was bij ons wel zwembad dicht en geen activiteiten enzo ivm corona. Dus geen idee of dat wat is.
Vernieuwd dat dat wel maar nog steeds enkel glas en de schimmel erop. Gedateerde gang en trap, Boven ook oude meubels, de keuken en woonkamer en badkamer zijn vernieuwd maar daar houdt het ook wel mee op.(ik vond het dus tegenvallen). De bedden lagen wel heerlijk
Wij vonden het erg leuk. ook qua omgeving. Mosauqua vonden wij erg leuk en het drielanden punt. Niet heel veel herinneringen meer aan het huisje. Maar vast niet slecht. Er was een lekkere haard. Maar dat is in de zomer niet nodig natuurlijk
we zijn ook net geweest in een 6C3 - dat luxer zou moeten zijn dan de C1 (bubbelbad geloof ik). Huisje was oud. Geen schimmel of zo iets, maar wel een rare inrichting boven (met 2 krappe slaapkamers met schuin dak; geen tv, losliggende draden voor lampjes etc. In het midden bovenaan de trap een rare ruimte met een wastafel en een vies gordijntje. Benedenverdieping was ook krap: je kon nauwelijks langs het bed lopen. Bedden waren wel goed en woonkamer/keuken was ok. Lang niet zo luxe/modern als huisjes op nieuwere parken. Omgeving wel leuk. Voor kleine kinderen genoeg te doen. Die hele activiteitenruimte voor tieners was echt 0: werkte niet, geen begeleiding etc. Zwembad ook tegenvallend.
Wij zijn afgelopen zomer ook geweest. Ik vond het huisje Mwa.. beneden ging het wel, maar boven was het niet gerenoveerd. Heel ouderwets en een krappe bedoeling. Donkere kamers met weinig daglicht. Dat vond ik wel echt een nadeel. Het park zelf vonden wij en de kids erg leuk. Een binnenspeeltuin en een speelhal voor de oudere kids waar ze ook veel activiteiten regelde. Dat zag er wel leuk uit.