Landal in Brabant of Limburg, welk park?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Maagd, 7 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dan is Molenheide misschien een optie? Heel mooi park in België, leuke binnenspeeltuin, en Bokrijk in de buurt.

2. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Wij zijn vorig jaar naar de schatberg geweest in Limburg.
    We hebben een hele leuke vakantie gehad. Onze dochter was toen net 2.
    Veel speeltuintjes, het was alleen vanaf ons huisje wel ver lopen elke keer naar het zwembad. Maar goed je kan zelf kiezen welk huisje je wilt als je boekt.
    het zwembad is wel behoorlijk simpel. Gewoon een vierkant bad en een klein baby/peuterbadje.
    Huisjes zijn netjes.
    Goede service.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Nee eigen valt center parcs af. Toch ander soort park dan landal. Huisjes enzo anders.

ja Belgie (en dit park) had ook goede opties.

Voor Landal? Hmm goed om te weten :).
    Ervaring met van die kortingsacties is vaak wel dat het wel binnen bepaalde periode moet vallen of alleen voor lang weekend ofzo. En lees dus net ook dat die pas in april komt voor periode van mei. Inderdaad niet meer op mij van toepassing dan. (wij willen maart/april weg)

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hahah nee, maar zou ik wel leuk vinden :D Heb ik alleen totaal de opleiding niet voor. Ben gewoon dol op zoeken ;) (Je ziet me ook in het namentopic wel, of als iemand een telefoon zoekt) Je zou bijna zeggen: normaal heb je Google, op ZP heb je Maansneeuw :p

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.473
    113
    Mooi zutendaal vonden de kids helemaal super, ook een leuk blotevoetenpad is de buurt.

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.344
    113
    Vrouw
    Die Landal actie komt nog niet hoor, dat wordt april/mei pas. De landal actie die nu nog loopt (die je niet meer kan kopen) loopt tot eind maart.
    Ik ben een Vennebosfan, maar wij gaan voor de faciliteiten en niet voor de huisjes, luxe heb ik thuis, maar Puk en Pelle en een subtropisch zwemparadijs en een gezellige Plaza heb ik niet in mijn achtertuin ;)
    Wij zijn één keer in Rabit Hill geweest, ik vond het echt niets, maar de huisjes zijn netjes. Ik ben wel nieuwschierig naar het land van Bartje een keer. Maar als je voor de kinderen gaat, is het Vennebos (en Lommerbergen echt erg leuk.
    De meeste andere parken zijn leuk hoor, maar minder leuk voor kinderen.

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    De Schatberg heeft hele mooie huisjes, maar daar moet je wel wat verder lopen. De vraag is of je dat goed kunt nu.

Ik vond zelf de Lommerbergen het mooist. Qua zwembad en binnenspeeltuin voor kleinere kinderen.
    Vennebos heeft ook een mooi zwembad, maar een minder leuke binnenspeeltuin.

Ik lees veel over verouderde huisjes e.d. Dat is zo, maar daar let ik niet op.
    Als ik op vakantie ga kijk ik niet zo nauw wat betreft de luxe. Tuurlijk moet de wc netjes zijn, die maak ik dan ook nog zelf schoon, maar verder kijk ik er niet naar.

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wordt lastig met je eisen dan

Wij zijn in Aelderholt geweest in Drenthe mooie huisjes leuk pek voor de kids!

Hellendoornseberg heeft dat ook niet ver rijden
    Mss anders Duitsland?
    Of Klein vink in Arcen Limburg
    Of net over de grens bij Oldenzaal ligt een nieuwe roompot

9. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Je kunt eens kijken naar het Vakantiepark van de Beerse Bergen. De huisjes waren verouderd maar zijn de laatste jaren vernieuwd. Er is een zwembad op het vakantiepark en er rijdt een treintje om je van A naar B te brengen. Je krijgt er kaartjes voor het hele weekend bij voor het SafariPark (en indien open ook voor Speelland).
    Ik heb er nooit gelogeerd maar wel gewerkt. Er is entertainment, zijn verschillende speelplaatsjes, er is een strandje aan het meer, je kunt er boodschappen doen... Na de vernieuwing vind ik het echt weer een aanrader.

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Het is de schatberg geworden.
    We hebben wel wat wensen en eisen inderdaad en in de periode dat wij kunnen bleef er niet veel over. Maakte de keus ook makkelijk.

Hahaha ik zal het onthouden ;)

Deel Deze Pagina