is het niet zo dat als je aangeeft dat je een kind (0-1) meeneemt dat ze dan automatisch een kinderkamer toewijzen? dat is dan toch gelijk al met het benodigde linnen voor heel het huisje (dus ook de kinderkamer)inbegrepen? Dat betaal je zoiezo. je kan ervoor kiezen een extra linnenpakket te bestellen
Als ik het menu volg dan geeft ie het niet aan. ik klik op 2 kinderen van 0-4 en dan komt er een kopje onder hoeveel kinderbedden je wilt kan maar 1 Als je geen kinderbed neemt rekenen ze automatisch volwassen linnen en kies je een kinderbed krijg je automatisch kinder bed linnen. hoezo ingwikkeld
maar het verschilt heel erg per park wat voor bedjes ze hebben staan!! Heb al verschillende parken gezien, soms goed bedjes en soms de meest krakkemikkige bedjes!! Ik neem dan uit voorzorg ook altijd eigen campingbedje met beddengoed mee. Idem overigens voor kinderstoelen!!
We hadden 2 rode banken, euh wat nog meer hihi...Pff moet me man maar even vragen of hij me wat verder kan helpen, want mijn geheugen is een zeef! Ik weet wel dat we het park inrijden en dan helemaal rechtdoor rijden, en dan als je niet meer verder kon, gingen we de bocht om, we zaten aan een pad dus. En naast ons zat ook weer een pad na een huisje achter ons. Dat was een huisje die gekocht is volgens mij....naast ons pad zat weer een ander huisje. We zaten echt tegenover het meer, er stond ook een bankje aan het water. Hmz klinkt niet echt makkelijk uitgelegd he, zal eens even zien of ik wat aanknoopspunten voor je kan vinden hahah....
Klopt hoor, ik vind de campingbedjes bij ons verschrikkelijk, heb er pas weer wat uitgegooid, want was de verkeerde maat bij het bedje hartstikke onveilig. En wij hebben nu wel passende mooie matrasjes, maar dat is schuimrubber met een soort plastic laag erom heen, ook niet een veilig gevoel, natuurlijk. Kinderstoelen zijn bij ons wel goed, wel vaak de koordjes en banden vies (het weer erin) Dit komt omdat ze in de schuur van de huisjes staan. Die zijn wij er momenteel ook heel wat aan het uithalen, we hebben hele mooie stoelen, maar nog niet ieder huisje heeft zo'n mooie. Als ik hem niet goedkeur (en ik let juist erg hierop omdat ik zelf kleintjes heb) komt er altijd een andere in.
Wij nemen voor onze zoon altijd eigen beddengoed en campingbedje mee. Ik heb wel vaker gelezen dat de bedjes in vakantiehuisjes slecht (kunnen) zijn. Ik vind het onlogisch dat je zou moeten betalen voor beddengoed dat niet gebruikt wordt. Wij zijn dit jaar wel bij landal gewees, maa toen heb ik niet zelf de boeking gedaan. Ik weet dus niet hoe dat toen gegaan is, maar volgens mij lag er toen geen kinderlinnen klaar ofzo. En ik kan me bijna niet voorstellen dat mijn schoonmoeder onze zoon niet heeft opgegeven. Dus volgens mij kun je dat beddengoed best 'afzeggen'. Ik heb wel geboekt bij Roompot en CenterParcs en daar betaal je in ieder geval niet voor beddengoed dat je niet hebben wil.
We zaten wel ergens in de 90 dat durf ik wel te zeggen, kan er alleen niet achter komen welk huisje ben al druk aan het speuren op foto's haha....
ik heb niet alles gelezen, maar je wij hebben het vorige keer gewoon terug kunnen geven en geld terug gehad
Ik heb gemaild en kreeg terug dat ze voor ons een uitzondering wil maken, als ik mijn eigen spul meeneem hoef ik niet te betalen top!
Das netjes! Ik zit nu op cp de Eemhof en we hebben een supermooi houten kinderbedje met heel goed matras. Mooier bedje dan Sam thuis heeft
Hmm, wij zijn in juli nog naar Landal geweest en ik heb toen aangegeven dat ik geen kinderbedje nodig was en mijn eigen campingbedje meenam. Hoefde dus ook niet voor te betalen.. Ik zal normaal vinden als jij het bedje niet gaat gebruiken je ook niet hoeft te betalen, wel raar dat ze niks met het onveiligbedje doen.. Misschien nog een keer bellen ? Hoofdkantoor ?
wanneer ga je? wij gaan nl als het goed is de 14e en anders zowiezo de 17e (willen een verlenging van onze vakantie boeken). ben er al eerder geweest en was super leuk! kijken er dan ook erg naar uit!
wij gaan 30 nov tot 7 dec misschien boeken we nog bij haha dat weekend. Ik vind landal opzich leuker voor de kindjes. Sem vind puk en pelle zo gaaf haha ben benieuwd. zwarte piet komt ook in ons huisje nu
wij kregen een brief van landal dat we op bepaalde dagen de pieten in het huisje konden laten komen. Kosten waren 10+5 euro voor een kadotje per kind. Wij hebben voor 5 dec gekozen. Je kon kiezen uit 17 nov,21 nov,24 nov,28 nov,1dec,4 dec en 5 dec. misschien al je het leuk lijkt kun je effe bellen met landal. Op 2 dec hebben we ook gekozen voor een ontbijt met pieten daar in het restaurant.
Gewoon opgeven en betalen. Linnengoed is 5 of niet? In ieder geval gaat het niet om een groot bedrag.
Had al gereageerd dat ik had gemaild en het niet hoef te betalen 5,95. Wij zouden aankomend weekend gaan maar omdat zoonlief maandag mag wennen op school gaan we een weekendje later.
we hebben vorige week zelf ons lakens meegenomen voor onze zoon. het lag volgens de bestelling wel klaar, maar alleen een dekbedje verder niks. Matrasje was te klein voor ledikantje en het was gewoon een oud houtending. We hebben er beste van gemaakt. Hebben ledikantje wel verder van de muur gezet, omdat er net een stopcontact zat waar hij dan bij zou kunnen en daar zat geen kinderveiligding in, verder overal. Ik blijf verder positief over landal, want vind het toch leuker dan cp.