Leuke vakantie voor een mooie prijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mellanie76, 4 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Hallo dames,
    Wij zijn een gezin met twee kinderen van 4,5 jaar en 8 maanden.we hebben geen auto.En nu zoeken we een leuke vakantie in Nederland voor een leuk prijsje.
    Wij wonen zelf in Capelle aan den IJssel.
    Wie heeft er leuke ideeën!
    Alvast bedankt!!

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    De enige tip die ik heb: ga voordat je oudste 5 wordt!

4. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    ik vind dat het bij 4 al stopt, met op vakantie gaan buiten de schoolvakanties om.
    Onze oudste had het echt niet tof gevonden als hij zomaar 1-2 weken had gemist op school.

ontopic: Ik ben ook al lange tijd op zoek! Maar in schoolvakantie is het behoorlijk prijzig. Behalve rent-a-tent of vodatent daar zitten leuke campings tussen.
    Vakantieveilingen schijnt ook vaak iets leuks op te staan, maar dan moet je geluk hebben

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Ah, ok. De directrice op de school van mijn zoon zei expliciet maak er nog gebruik van, ze hebben het vaak ook nodig. Nodig of niet, wij gaan er gebruik van maken!

En als je weinig te besteden hebt zou ik er al helemaal niet over twijfelen.

6. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Ja zou kunnen. Hier adviseren ze het niet, uiteraard mag het! En ik merk ook met alle thema's die ze behandelen dat het niet handig is. Ik heb het tot nu ook nog maar 1x meegemaakt, en dat was omdat vader een eigen horeca zaak had.
    Onze oudste moest erg wennen aan school, op vakantie gaan was dan niet goed gekomen. Dan zou het hele proces van wennen weer opnieuw zijn begonnen.

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    De tip is inderdaad buitenzet seizoen gaan. En dan kijken wat qua openbaar vervoer te doen is qua reistijd.

8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.177
    4.488
    113
    dit!!! scheelt zoveel als je nog buiten de vakanties om op vakantie kunt gaan.

verder zou ik naar een vakantiepark waar je babybed/stoel etc. hebt, veel grotere parken hebben dit wel. het is soms wel lastig iets te vinden wat goed bereikbaar is met OV.
    voor de trein kun je eventueel voordelige kaartjes via acties van kruidvat of Hema kopen.
    ook zijn er regelmatig acties van Landal via Hema. of je kunt ook weleens boeken met korting voor jonge gezinnen.

hier zijn nog wat parken handig te bereiken met ov
    https://www.bungalowparkoverzicht.nl/inspiratie/zonder-auto-op-vakantie-top-10-ov-vriendelijke-vakantieparken/

Deel Deze Pagina