Landal last minute??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door horselover, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    #1 horselover, 17 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2010
    Wij hebben toch maar besloten een weekje weg te gaan naar een Landal park. We gaan samen met mijn zus+man+2 kids..
    2 jaartjes geleden hebben we dit ook gedaan , en dan via een last minute. Maar dat was maar een weekendje, en er was toen keuze genoeg het viel toch buiten de bouwvak.

Maar ik heb op de site gekeken, en er is niets meer beschikbaar wat ons aan staat en wat bij ons past. Er is 1 tje die ons aan staat alleen is dat dan een 8 pers. huis , en we willen eigenlijk een 6 pers. Maar daar is bijna niets meer in te vinden op de parken waar ook voornamelijk faciliteiten zijn voor de kids.

Ik zit er nou over na te denken om te wachten op de last minutes.
    Die van eind juli staan nog niet online, dus ik denk dat ik nog even geduld moet hebben daarvoor. Ze staan er nou op tot 16 juli.
    Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat er misschien wel heel weinig last minutes zijn/komen in de bouwvak weken (we willen de eerste dus maandag 26-07 aankomst.)
    En aangezien ik las dat veel Ned. dit jaar een vakantie boeken in NL ipv vliegreizen.

Zijn er meer die wachten op een last minute? Of die daar ervaring mee hebben?
    Ik ben benieuwd....

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Tja, het is altijd een gok die je neemt natuurlijk. Ik heb geen ervaringen eigenlijk met lastminute, maar het kan zomaar zijn dat er opeens een huisje is naar jullie wens. Aan de andere kant, als die er nu al niet zijn denk ik dat de kans klein is dat die er straks wel is. Wellicht een mogelijkheid om bij Centerparcs of Roompot te kijken? Succes!!

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ja daar zat ik ook al aan te denken. Aan Roompot dan, centerparcs is niet mijn soort park.
    Maar ik heb geen idee hoe de Roompot parken zijn.

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik weet dat als ze nu niet beschikbaar zijn ze ook niet meer beschikbaar komen. Het zou toch raar zijn als parken speciaal bungalows voor last-minute prijzen vrijhouden. Kost hun omzet en dien ze dus ook niet.

Misschien particuliere parken die niet onder 1 groep vallen? Sunparcs heb je ook nog.

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @bonkie: onder last minutes staan volgens mij ook de bungalows die geannuleerd zijn... Of heb ik dat nou zo fout?

Nee ik wil wel graag naar een Landal Parc, bevalt altijd prima.
    Heb ook nog op Roompot gekeken , maar mis toch wel een aantal dingen.

Ik zal even bij andere parken van Landal verder kijken, dan maar een huisje met weinig luxe erin ;)

6. Female

Female Niet meer actief

Als je zoveel eisen hebt zou ik beter niet voor last-minute gaan.

Ben je het type 'relax, komt zoals het komt en we vinden alles leuk' dan zou ik het wel doen.
    Ik zou persoonlijk helemaal geen moeite hebben met last-minute. Overal is wel iets te vinden, maar we vinden het dan ook al snel goed..

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Waarom geen 8 pers. huisje?
    nadelen
    - het is iets duurder

voordelen
    - kinderen hebben een eigen slaapkamer
    - meer ruimte (zeker prettig met kinderen en speelgoed)
    - waarschijnlijk 2 badkamers (hoef je niet op elkaar te wachten)

wij zijn vorige week naar een centerparcs geweest en hadden een 8 pers. huis (4 volwassenen en 2 kleine kinderen). Nou ik moet zeggen dat ik blij was dat we een 8 pers. huisje hadden!
    Ik zou de gok niet nemen dat er dadelijk niets meer is.... ze houden echt geen bungalows vast om als lastminute 'weg te geven'!

Deel Deze Pagina