Beekse Bergen vakantiepark

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juut26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Wij zijn ons ook aan het orienteren op een leuke bestemming voor de zomervakantie, en het wordt een weekje bungalowpark :)
    Samen met dochter van bijna 4 en zoontje van net 2.
    Vorig jaar naar roompot beach resort geweest, is heel erg goed bevallen.
    Nu zit ik te kijken naar het bungalowpark bij de Beekse Bergen, en tuurlijk kan ik op zoover heel veel reacties lezen (ik surf me suf haha), maar ben toch nog even benieuwd naar jullie ervaringen!
    Alvast bedankt!

Zie ook op de site dat ze gewone jungalows hebben en jungalows de luxe, scheelt wel wat in prijs maar als het allemaal lekker nieuw is, is dat ook wel weer wat waard.
    Hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    niet het park bij de beeksebergen zelf, maar ben wel 2x naar dierenbos geweest in Vinkel. ook van libema en ook met toegang tot de libema parken.
    erg leuk!

3. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Leuk idee, maar niet zo fijn in uitvoering. Gratis toegang is heel fijn. Maar het vakantiepark is zoooooooo vies!
    Kijk anders even naar recensies op zoover.nl

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dankje voor je reactie smartie, we denken nog even verder. lees idd wel heel vaak dat het vies is, en dat klinkt niet zo aantrekkelijk natuurlijk

5. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik heb er zelf ook een dagje gewerkt als schoonmaker.
    Ze hebben daar problemen met bezetting, en tijd per bungalow.
    Volgens de instructie laten ze zien hoe ze meoten poetsen en de TL'er doet er zelf volgens hun manier 1,45 uur over. Maar per bungalow is er slechts 20 min om te poetsen. De badkamers zitten onder de schimmel (letterlijk overal), en is heel vies. En zelf zijn we wel eens op de camping gaan kijken of we er een keer heen wilden, echt te vies voor woorden.
    Maar een dag kameren is net zo duur als entree, dus wel gunstig. Maar als je dit dan zo ziet.... Nee, wij zijn dus uiteindelijk om die reden neit gegaan.

6. pijman

pijman Niet meer actief

Wij hebben een keer een boomhut gehad Beschrijving Boomhut Koekoek dat is voor de kinderen heel erg gaaf. Maar inderdaad, ik als bijna smetvrezende huisvrouw, vond het erg vies. Ik had gelukkig mijn ontsmettende schoonmaakmiddelen bij me LOL Je hebt wel water in je boomhut maar geen sanitair dus dat deel je met de camping. Was ook incl. toegang tot de speeltuin en dierentuin. Dat was wel heel leuk hoor. Maar eerlijk is eerlijk. In een opwelling heb ik na 4 dagen alles ingepakt toen manlief aan het wandelen was met onze dochter. En meegedeeld dat we naar huis gingen (erg he!) Ik voelde me er net niet lekker, maar dat is ook omdat ik geen kampeerder ben een controle freak en alles graag schoon heb :D Ik vind het idee overigens nog steeds erg leuk en de entree incl. ook.

Deel Deze Pagina