Landal Miggelenberg, Heihaas of Heideheuvel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aicirtap, 5 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    We zitten nog te dubben. We gaan eind maart een lang weekend. We willen richting de veluwe. Met OV goed bereikbaar, zwembad en dat je vanaf het park zo bos inloopt.

    Rabbit Hill valt helaas af ivm de prijs. Voor een extra nacht betalen we 100 euro extra o_O

    ‘t Loo las ik geluidsoverlast over.

    Coldenhove zijn we al geweest.

    Dus deze 3 bleven over.

    Mijn dochter is dan bijna 2 jaar. En dan 2 volwassenen.
     
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.641
    10.539
    113
    Heb je een kortingscode van de postcodeloterij agenda? Dan is Rabbit Hill wellicht wel een optie.
    Wij zijn daar afgelopen weekend geweest en ik vond het heel erg leuk! Echt een aanrader. Heihaas ook wel eens geweest, ook leuk, maar minder activiteiten/ faciliteiten.
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  3. maviju

    maviju Fanatiek lid

    31 aug 2014
    1.074
    127
    63
    Heideheuvel!

    Bij Heideheuvel is een leuk knutselatelier en leuk animatieteam. Leuke buitenspeeltuin met terras eraan. Lekker warm zwembad.

    Miggelenberg is ook heel leuk. Daar loop je gelijk het bos in.

    Heihaas vond ik wat minder.
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf nog een bon van 30 euro liggen ivm vaste klant ofzo hihi. Maar er zijn alleen nog maar 6 persoonshuisjes. En een weekend kost dan 365 euro van do t/m vrij. Miggelenberg is iets van 295 dus dat scheelt 70 euro.
     
  5. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.520
    113
    Ik ken alleen Miggelenberg, daar zijn wij in de zomer van 2018 geweest. Erg leuk park. Zwembad is niet heel bijzonder, maar prima voor jonge kinderen. Erg leuke speeltuin. En inderdaad, je loopt zo het bos in.
     
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Knoop door gehakt. We gaan naar Miggelenberg 5 dagen. Kijk er nu al naar uit, eerste vakantie 2020 is een feit :D. Hopelijk ook nog een zonvakantie. Maar eea is afhankelijk van een paar privé dingen.
     

Deel Deze Pagina