Hotel Londen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door AvdY, 20 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvdY

AvdY Niet meer actief

Luxeprobleem: wij gaan het weekend voor kerst met z'n tweeën naar Londen. Veel zin in!
    Maar, hoewel we de vliegtickets al drie maanden hebben, kan ik maar niet kiezen uit het enorme aanbod hotels :oops:
    Ik weet dat het natuurlijk niets uitmaakt voor die twee nachtjes, maar toch ben ik al heel lang aan het kijken en vergelijken....ja, ik heb een probleem met keuzes maken...
    Daarom: in welk hotel zaten jullie in Londen en zouden jullie het aanraden :)

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow gezellig! Ik zat met mijn Puber in het Double tree van het Hilton, recht tegenover het Victoria station. We werden opgewacht met een warm chocolade chip koekje, de kamers waren perfect schoon en de locatie was een goede uitval basis.

Veel plezier alvast!

3. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    348
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Wij zijn dit jaar in Victory House Hotel geweest, Heel mooi hotel en de kamers zijn heel fijn

Bijgevoegde bestanden:

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    Het Rembrandt hotel in de wijk kensington. Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
  6. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Rondom tower Hill (metrostation / London Tower) zitten ook veel betaalbare hotels, double tree, citizen M enz. Ik heb ook eens daar gelogeerd maar weet niet meer welk hotel.

Ook eens bij city trip gelogeerd in het ibis hotel shepherds bush. Was iets verder uit centrum maar naast heel mooi westfield shopping centre, metro en trein. Niets vd afstand gemerkt, was perfect ook. Dit hotel was beetje budget (100 per nacht) voor Londen, maar echt alleen maar geslapen dus ach.

7. AvdY

AvdY Niet meer actief

Superveel dank voor jullie reacties! Ik heb uiteindelijk een hotel bij Kings Cross geboekt, dan is met de metro in ieder geval alles dichtbij :)

Deel Deze Pagina