We hebben nog kortingsbonnen van c1000 en het lijkt ons leuk om naar de Beekse Bergen te gaan. Maar is dat leuk voor een kind van 20 maanden? Ook de speeltuin?
Wij zijn van de week geweest. Mijn dochter is wel wat ouder, maar vond het toch erg leuk. De autosafari vond ze eng, maar de loopsafari en de speeltuin waren erg leuk! Het is best groot, dus ook leuk om gewoon lekker door te wandelen en af en toe te kijken hoe de dieren worden gevoerd
De dierentuin. Daar is toch ook een speeltuintje bij? Zou dat wat voor haar zijn of is het allemaal voor oudere kinderen?
Tuurlijk is het leuk voor kleine kindjes! Het is een dierentuin. Alle kindjes houden van dierentuinen. De hele wandeling door de dierentuin is leuk, leuk terrasje bij de apenrots, de toer met de boot vind ik erg leuk, met de bus weinig aan, maar voor kindjes ook leuk! Speeltuin zou ik eigenlijk niet weten. Ik geloof niet dat er echt een speeltuin bijzit... (Niet zoals in Blijdorp in ieder geval) Wat ik echt een aanrader vind is de Vogelshow!! Dat is zoooo leuk.
We zijn laatst naar Blijdorp geweest, maar daar vond ze alleen het aquarium leuk, de meeste andere dieren zaten te ver weg. Vind het zonde om nu te gaan en ze weer niet veel ziet.
Hartstikke leuk hoor, het is een mooie grote speeltuin, de autosafari is natuurlijk sowieso leuk (aangezien je toch alleen maar stapvoets rijdt heb ik mijn zoontje toen voorin op schoot genomen, hij vond het geweldig), en er zit in ieder geval 1 speeltuin bij die zeker voor kleine kindjes leuk is, direct naast de kinderboerderij. Ik zou zeker gaan.