luxe camping

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door FB1984, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij zijn voor de zomer op zoek naar een luxe camping in spanje (costa brava).

Wat zoeken wij

Leuk camping met veel animatie
    Mooi groot zwembad (voor kind 2 en 4 jr)
    Ruime staanplaats , liefst met schaduw
    Gezelligheid

Zit zelf te denken aan : El delfin verde.

Iemand leuke ideeen??

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jaaa, ik wilde gelijk schrijven: El delfin verde. Maar die noem je zelf al. Geweldig zwembad (groot), volop kinderanimatie, kinderdisco, etc. Mooie omgeving. Uitgebreid sanitair, ook wasmachines aanwezig. Vlakbij het strand (camping grenst eraan). Kortom, helemaal super! Het enige nadeel dat ik kan bedenken, is dat de camping zo groot en massaal is. Maarja dat is eigenlijk juist een goed teken. De camping is niet voor niets zo populair. ;)

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    el delfin verde en castell montgri zijn wij geweest. beide prima campings, maar onze favoriete camping waar we volgend jaar voor de derde keer naar toe gaan is toch wel caming mas san joseph van yelloh village. mooie camping, niet te massaal, bijna allemaal grote schaduwplaatsen, super schoon sanitair met appart kindergedeelte, speeltuinen, super mooi zwembad met leuk kinderbad, genoeg animatie voor jong en oud. de kinderen 3 en 7 willen er weer graag naar toe. dus kortom een echte aanrader en ook niet echt heel erg duur.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuke camping inderdaad! Heb net gekeken.
    Zet ze op het lijstje er bij 😁

5. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    El delfin verde is een leuke en mooie camping!
    Nadeel vonden wij de muggen, de camping is erg afgelegen en je hebt dus altijd een auto nodig om ergens heen te gaan en de vele dagen met zoveel wind dat we niet naar het prachtige strand konden.

6. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Volgend jaar weer el delfin. Muggen als je bij zee staat nooit problemen gehad wij willen bewust niet op de griend. Maar altijd dicht bij zee. Lekker briesje.

Ik ga voor de 20e keer komende zomer. Man en kids ook besmet inmiddels.
    ( jongste is cadeautje van daar zeggen wij altijd ;) )

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier gaan wij ook heen! Gister geboekt, voor de eerste 3 weken van juli!

8. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    oh wat leuk, wij gaan waarschijnlijk de laatste of middelste 2 van juli. we hebben nog niet geboekt omdat we waarschijnlijk samen met anderen gaan. Goede keus:):):)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.046
    113
    Kan het kloppen dat deze al vol zit? Ik ben aan hef kijken voor een huuraccomodatie, maar er zijn geen beschikbaar.

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Het kan ook zijn dat ze nog niet in de verhuur zijn, soms is dat pas vanaf half december. Even bellen met de organisatie waar je wilt boeken.

11. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland

ze hebben er ook altijd huurtenten staan van vacansoleil en family hollidays. ik weet niet wat je precies wilt huren. ik denk dat via de camping de huuraccomodaties nog online moeten komen.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb gewoon gebeld. Lukte mij ook niet om online te boeken, maar uit ervaring weet ik dat yelloh kampeerplaatsen voor 1 jan al volgeboekt zijn. (Heb eigenlijk geen idee hoe dat zit met huuraccomodaties)

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.046
    113
    Ben erachter dat idd een deel al is volgeboekt, via vacansoleil nog wel wat gevonden. Twijfel nog even, ben zelf meer van de last minutes, maar dat gaat niet hiermee.
    Denk dat wij vanaf 4 juli heengaan. Is het weer dan al prima? Zaten afgelopen zomer die periode in Zuid-Frankrijk, maar was toen nog best wisselvallig en ook wel aardig wat regen gehad de eerste week.

Is er ook animatie voor de jonge kinderen op mas san josep en kun je ook lopend naar een dorpje/boulevard in de buurt?
    We gaan met het vliegtuig en twijfelen nog of we de hele vakantie een auto huren of alleen een paar dagen namelijk.

14. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Suus: wij zijn een paar jaar geleden op die camping geweest. Helaas kan je niet lopend naar het dorpje/ de boulevard. Het strand is helaas ook niet op loopafstand. Een auto is sowieso wel handig voor de boodschappen. Er is een kleine supermarkt op de camping. Qua animatie weet ik het niet meer zo goed. Er is een kids club waar kindjes kunnen spelen en knutselen. Mijn kids geven niets om de mini disco. Dus geen idee of dat er is. Het zwembad en de speeltuinen zijn heel leuk!

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Overigens is Platja d'Aro een heel leuk plaatsje met heel veel winkeltjes en boetiekjes (en nee gelukkig vrij weinig winkeltjes met prullaria voor toeristen). Er is een mooie boulevard waar je leuk kunt wandelen.

16. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    je hebt er idd echt wel een auto nodig om naar dorpjes of strand te gaan. er is genoeg animatie op de camping en de speeltuinen en zwembaden zijn ook erg leuk. wij zijn 1 keer begin juli geweest en het was er toen rond de 30 graden. volgens mij was het afgelopen overal slechter als anders. wij waren in kroatie en ook daar was het slechter dan dat het er anders zou zijn in de zomer.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.046
    113
    Bedankt voor de reacties! Het wordt dus wel sowieso een auto huren, nou ja, is ook niet heel erg.

Deel Deze Pagina