Landal of centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Knuffie85, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

We willen in augustus een midweek op vakantie.

We hebben 2 dochters 1 can 2 en 1 van dan 3 maanden.
    Wat is een leuk park met kinderen van deze leeftijd en waarom?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik denk Landal. De huisjes zijn veel mooier. De zwembaden zijn wel simpeler, maar veel heb je op zich niet nodig met kleintjes.
    De parken vind ik over het algemeen wat netter.

Voor grotere kinderen is centerparcs leuker denk ik. Maar met kleintjes zou ik lekker naar Landal gaan. Rabbit Hill ofzo.
    Of in duitsland Warsberg of Sonnenberg (de laatste is nog iets completer heb ik begrepen) .

3. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Wij gaan in augustus een weekje naar landal!
    Centerparks scheelt niet veel in prins, tenzij je de kortingsbon van 50 procent hebt. Wij zijn in beide parken meerdere keren geweest en vinden landal veel nieuwer en mooier. Centerparks heeft een "dome", dat is leuk, maar de meeste landalparken hebben ook veel voor de kids. Zwembad, bollo de beer en een klim en klauter paradijs. In centerparks (bv huttenheugte) vinden wij dat je voor de mooie huisjes gewoon te veel moet betalen. De standaard huisjes zijn echt oud en vaak vies.

Succes! :) en veel plezier alvast!

4. Knuffie85

50% korting telt niet in augustus. Dit hadden we ook gekeken.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.839
    113
    Landal en dan met kids in de leeftijd als de jouwe kan ik je echt het Land van Bartje aanraden. Super leuk voor jonge kinderen.

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Landal Rabbit Hill. Erg leuke nieuwe buitenspeeltuin, grote indoorspeelhal met peuterdeel. Julianatoren en Apenheul zijn vlakbij, erg leuk met kids in die leeftijd

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou ook Landal kiezen. Verleden week weer in Center Parcs geweest en ik vind dat CP toch echt wel zijn beste tijd heeft gehad. Oud, vies, duur en het biedt niks extra's ten opzichte van Landal. En om het nog een graadje erger te maken - wij hebben in Hof Domburg van Roompot nog een beter huisje gehad dan in alle CP's-parken bij elkaar. En dan is dat 'nog maar' Roompot (waar iedereen altijd op zit te haten). Ik zou nog liever tien keer voor dat kiezen dan nog 1x CP.

Helemaal klaar mee :D !

8. Knuffie85

We hebben deze avond geboekt.
    Het word een midweek landal. Park Het Vennenbos. Zag er op de fotos mooi uit en ook goede verhalen over gehoord.
    Ligt ook niet te ver eeg van ons uit. Denk 30 minuten rijden dat is ideaal.

Heb er nu al zin in. Laatste week van me verlof nog ff samen er tussenuit met me gezin voordat we weer mogen gaan werken.

9. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het Vennenbos is hartstikke leuk, maar is een oud CP park haha!
    Wij gaan meestal naar CP vanwege het zwembad, maar in mei naar Vennenbos geweest met de HEMA actie. Veel plezier!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Voor de leeftijd van jouw kids zou ik voor landal gaan.

De mijne zijn een stuk ouder en gek op wildwaterbanen, lange glijbanen etc en dus gaan wij naar cp in aug. ;)

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Voor ons zou ik absoluut zeggen centerparcs: vanaf 2,5 jaar zijn wij bijna de hele dag in het zwembad met wildwaterbaan, glijbanen etc. te vinden, maar wij hebben echte waterratten en zijn dat zelf ook. Landal heeft toch echt mindere zwembaden wat dat betreft.

12. Knuffie85

Oh echt? Haha dat wist ik niet.

Wij zijn ook echte waterratten. Mijn dochter van 2 ook al. Zwem met haar al vanaf de 12 weken.

13. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    landel het vennenbos is erg mooi. genoeg activiteite voor iedereen, en een heerlijke zwembad. Hier gaan wij deze vakantie ook heen :)

14. Knuffie85

Dat is mooi om te lezen. Gaat dus helemaal goed komen.

15. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Ik zou gaan voor Landal. We zijn jaren naar Centerparcs geweest en dat was altijd goed hoor maar de laatste 3x was het ronduit slecht. Van erg chagrijnig personeel, koud eten in het restaurant, smerige huisjes bij aankomst, doorgezakte bedden tot kakkerlakken in het zwembad (tot 2 maal toe! Een keer in de kleedruimtes en een keer bij het peuterbadje).

Klachten altijd doorgegeven maar werd nooit wat mee gedaan. Jammer, en dus zijn wij overgestapt naar Landal. Niet zulke spectaculaire zwembaden maar schone, vernieuwde huisjes en altijd vriendelijk personeel en goede restaurants.
    Voor kinderen raad ik je Land van Bartje of Hof van Saksen aan. Hele mooie parken!

16. Knuffie85

Wat slecht zeg.
    We hebben ook voor landal gekozen.

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Goed om dit topic te lezen. Wij zijn vrijdag terug gekomen van een midweek CP Heijderbos. Ik vond het huisje echt tegenvallen, we hadden een premium huisje. Ik wil niet weten hoe een comfort huisje dan is. Het zwembad was wel leuk maar om nou te zeggen dat ik de volgende keer weer CP zou boeken, nee echt niet. Toevallig heb ik een tijdje terug Landal Rabbit Hill geboekt voor de kerst en gelukkig lees ik hier goede dingen over. We hebben dan veel goedkoper dan bij CP een huisje met sauna, zonnebank en bubbelbad. :D

Deel Deze Pagina