Aankomende zondag wil ik overdag wat met mijn partner doen, zonder kleine. Iets leuks wat normaal niet kan met een peuter erbij en voor 18:30 uur is afgelopen. In de provincie Utrecht Het wordt regenachtig weer helaas Zat al te denken aan de bios en daarna uit eten, meer inspiratie heb ik niet. Man houdt niet van sauna/theater musicals en dat soort activiteiten. jullie vast nog wel ideeën
naar de film inderdaad of kijken of er nog kaartjes voor de middagvoorstelling van the bodyguard zijn edit: ik zie nu dat hij niet van het theater houdt lekker uitgebreid lunchen en borrelen in een gezellig cafeetje.
of een leuke workshop, of bios en daarna lekker ergens wat drinken lekker door een favoriete stad wandelen en ergens wat drinken en eten. of een fotoshoot ofzo is ook wel leuk :d
Heerlijk ! Lekker rustig shoppen uitgebreid lunchen of high wine of high tea Regenjas aan en flinke wandeling maken daarna ergens warme chocomelk met appeltaartje ofzo eten.. Veel plezier !
De zolder opruimen (doen wij altijd als de kinderen een paar dagen logeren ) En we gaan dan wel eens uit eten, soms ook bios erbij.
Lekker gaan wandelen in het bos, daarna een leuk cafeetje opzoeken en genieten van een heerlijke kop chocolademelk met slagroom en een appeltaartje
Ik ben geblessed met een man die van winkelen houdt.......... <3. Ik zeg een overdekt leuk winkelcentrum, lekkere lunch en bakkie koffie tussendoor.. Of inderdaad lekker een zonnebankje nemen, massage even ontspannen?
Wij gaan dan meestal uitgebreid High tea doen of lunchen. Even met z'n tweeën normaal kunnen praten over van alles.