Ik ben inmiddels een hele avond aan het zoeken naar een leuk gezellig hotel. Maar als ik de ervaringen/recensies lees bij de meeste hotels, dan lees ik vaak verouderd, vies, kapot etc. Wie weet er een hotel (in NL/BE) dat wel schoon is? Want dat vinden we wel belangrijk eigenlijk En de prijs moet niet al te hoog zijn, we willen twee nachtjes weg en dat hoeft geen honderden euro's te kosten (denken we...). Wie heeft er een tip voor ons? Bedankt alvast!
Aanmelden bij Apollofriends.. kost je 35 euro per nacht per kamer. Aanmeldkosten zijn 25 euro, maar dan krijg je geloof ik wel een nacht gratis! Hier een linkje, dan krijg ik bonuspunten Friends And Family — Apollo Hotels & Resorts
Nh hotel in Zandvoort! Ben er al een paar keer geweest met mijn vriend. Heerlijk! Zit recht tegenover het strand.
Ik vond de Reehorst in Ede ook wel goed . Het restaurantje wat er bij zit is ook heerlijk. Heel sfeervol.
Ik ben zelf gek op Groningen! Tip: het Martinihotel, vraag naar een kamer op de derde of vierde verdieping, deze kamers (comfort twin kamers) zijn ietsje duurder dan de andere maar wel helemaal nieuw en het is een fijn en schoon hotel. Niet superdeluxe, maar wel gewoon goed. Je kunt er heerlijk ontbijten en het bijbehorende restaurant Weeva is echt heel erg goed. Het hotel zit midden in het ultragezellige centrum van Groningen. Ik ben er vaak geweest, mijn man heeft 9 maanden in dit hotel gewoond ivm werk en we gaan nog regelmatig terug voor een dagje/nachtje.