sleep park fly tip!! en zwemluiers turkije??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamavanDdjim, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    wij gaan in juni 11 dagen naar turkijke, en nu vliegen we om 4.00 s morgens. wij wonen aan de andere kant van het land dus het was nog een heel gedoe om op schiphol te komen enzo. nu ben ik druk gaan surfen op internet en vond ik dit sleep park fly. iedeaal ik heb net geboekt. een hotel in de buurt van schiphol. voor een nacht , met gratis pendel naar de luchthaven. en het mooiste is we kunnen de auto er gratis laten staan de hele vakantie, en dat voor 99 euro. alleen al de trein kaartjes kosten normaal 100 euro voor heen en trug. ik ben dus een stuk geruster nu:) .

nu vraag ik me of of er iemand is die weer of je zwem luiers in turkije kunt krijgen. of dat k die mee moet nemem voor al ie dagen , k neem aan dat uk er niet alleen maar 1 nodig is op een dag . dus moet er dan best veel mee nemen

2. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    ja goeie uitvinding he sleep park fly, hebben we gedaan toen we naar amerika gingen (toen nog 5 maanden zwanger) en nu in juni doen we het weer als we naar tanzania gaan. we verblijven in het ibis met kinderbedje en al alles goed geregeld dus op het "gemak" vertrekken. jullie hebben trouwens wel een vroege vertrektijd zeg.... wij vertrekken gelukkig pas om 11:00 uur

waarom zou je trouwens zwemluiers willen hebben? ik heb alleen een zwembroekje mee, mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat baby's/kids niets doen in het zwembad (in ieder geval niet poepen) onze puk heeft dus altijd zonder in het zwembad gezeten tenzij het verplicht was in bepaalde zwembaden. de keren dat ie er een heeft omgehad heeft ie nooit wat in gedaan dus altijd voorzichtig uitgetrokken uitgespoeld en laten drogen. jaja ons ben zuunig he ;)

veel vakantieplezier alvast!!

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

zal inderdaad maar paar zwemluiers mee nemen. En als er geen poep of iets inzit gewoon laten drogen. Doen wij ook altijd. vind het flauwe kul iedere keer een andere om te doen.

Deel Deze Pagina