Landal / Roompot Zeeland / Zuid Holland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Pinkflower, 9 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Begin juni willen we 2 weken naar Zeeland / Zuid Holland. Landal of Roompot heeft onze voorkeur. We zijn zelf meer Landal fan ;) Weet iemand een leuk park voor (net) 5-jarigen?

Zwembad op het park is geen must mits er eentje in de buurt. Indoorspeeltuin is ook geen must. Zijn er betaalde indoorspeeltuinen in Zeeland (mocht het minder goed weer zijn)?

Roompot De Banjaard zijn we 2 jaar terug geweest. Fijn park en mooi huis & grote tuin. We hadden ontzettend mooi weer.
    Geen gebruik gemaakt van het (kleine) zwembad en een binnenspeeltuin was er niet en toen ook niet nodig.

Het lijkt ons zelf leuk om een ander gedeelte van Zeeland te bekijken. Zeeuws Vlaanderen uitgesloten; mochten we weer vrij naar België kunnen is het een optie.

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.539
    113
    Vrouw
    Landal haamstede? Ben er zelf nog nooit geweest, maar wel goede dingen over gehoord.. de omgeving is in ieder geval heel mooi en veel te doen en te zien ook..
    Ben niet zo'n roompot fan, maar je zou ook nog voor roompot Domburg kunnen kijken, dan zit je weer in een andere omgeving van Zeeland..

Mapje vindt dit leuk.
  3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Landal Haamstede ziet er uit als een mooi park.
    Roompot Domburg hebben we 2 jaar terug overwogen, maar toen toch een ander park geboekt.

Iemand anders nog goede ervaringen?

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Roompot Nieuwvliet-Bad...landal is daarnaast en ook erg leuk. Landal Ouddorp duin ook erg leuk! Ik heb kei hoge eisen en deze parken doorstaan ze met vlag en wimpel :D

5. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.418
    2.198
    113
    Wij gaan in mei naar Landal Ouddorp in de duinen! Superleuk!
    Veel heb je niet meer nodig als je zo dicht op de zee zit.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.309
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Landal ouddorp is qua huisjes supermooi en zit inderdaad letterlijk in de duinen/ strand. Het zwembad is klein en niks meer dan puur alleen een zwembad, maar gezien de tijdsloten met corona gelukkig niet druk. Het heeft een kleine indoor speeltuin wat voor een 5 jarige wel leuk is. Daarnaast is er een hele grote speeltuin/ glijbaan hoog op een duin dat was voor mijn kinderen (1 en 3 jaar) nog te groot. Maar voor 5 prima denk ik. Als het mooi weer is , is het een super leuk park :)

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Cindy; fijn om te horen dat deze parken goed zijn bevallen ondanks je hoge eisen haha.

Wat ik mij afvraag; is er in regio Landal Ouddorp, naast strand & zee, ook ander vermaak? Wij zijn namelijk geen mensen die 2 weken op een park blijven zonder de omgeving te hebben gezien of iets hebben bezocht o.i.d.

Regio Zeeuws Vlaanderen staat dit keer niet op ons lijstje.

8. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Iemand ervaring met Duynhille?

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als het weer open is; A seal - de zeehonden opvang in Stellendam. Het is niet heel groot, maar wel leuk en interessant om even te bezoeken met je kindje. Het is ook echt ingericht voor een familie bezoekje zeg maar.

10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Landal Ouddorp duin ligt pal naast het strand, je kunt op de fiets naar het centrum, dat viel echt niet tegen. Ouddorp is een leuk gezellig centrum! Je zit vlak bij meer van zulke dorpjes, allemaal even charmant.

11. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Leuk! Nog meer tips? Wij gaan naar Toppershoedje ;) Ook Ouddorp

Mapje vindt dit leuk.
  12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Toppershoedje bestaat al 40 miljoen jaar....iedere keer als we naar Landal gaan, zit mijn vader te koeren hoe leuk het daar vroeger was :roflmao:

Het oogt nog steeds stik leuk trouwens hoor!

cowgirl80 vindt dit leuk.
  13. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Echt??? Whahahaha. Ja, vond het er ook echt leuk uitzien... En zitten eigenlijk aan het pleintje met waterspeelding en speeltuin, ideaal met onze zoon, kan hij de hele dag mensen loeren... ;) Maar heb je leuke tips nog voor dagjes uit? Er is niks van een sea life of iets in die trant in de buurt of wel?

14. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Toppershoedje ziet er ook erg leuk uit! Misschien ook een optie.
    Ik vraag mij alleen of af er voldoende privacy is; alles lijkt vrij ‘open’.

15. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Whahaha lees dit nu pas maar dat deed mijn moeder ook altijd:)

16. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Pfff.. ouddorp is onderhand thuis bij mij..
    ik woon een eiland daarboven en kom regelmatig in die hoek!

Ouddorp is eerlijkerwijs wel meer een zomergebied hoor. Vind het gebied ook vrij open. Dus als het hard waait, waai je bijna uit je sokken bij wijze van ;)
    Op de brouwersdam heb je een strandtent Natural High die ook activiteiten doet zoals kiten, standbuggy etc.
    Je hebt ASeal in Stellendam die zeehondjes opvangt. Je hebt wel kans dat er op dat moment geen geredde zeehonden zijn, maar ze hebben wel info hoe ze het allemaal doen enzo.

Hellevoetsluis is wel een leuk stadje met een leuk winkelgebied (als het volledig open is dan). Is ook een vestinghaven.
    Oostvoorne/Rockanje is heel leuk om te wandelen/fietsen, is een heel groot groen gebied met duinen waar je doorheen kan fietsen.
    Brielle is een echt oude vestingstad. Heel leuk om doorheen te lopen en in normale omstandigheden leeft die stad ook meer (1 April is altijd groot feest daar!)
    Goeree Overflakkee is ook leuk hoor, maar heeft voor mij meer feeling als plattelands omgeving. Middelharnis is een leuke plaats om te winkelen

Wellicht een ander leuke tip als park: Europarcs Poort van Zeeland in Hellevoetsluis. Een relatief nieuw park met mooie huisjes, overdekt speelplaats, glow in the dark golf.

17. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Dankje voor de tips!

Ik ben nog benieuwd naar ervaringen met Landal Port Greve, Landal Resort Haamstede, Roompot Duynhille, Roompot Beach resort, Roompot Soeten Haert.
    Iemand daar al eens geweest en hoe was het?

18. Kenzi

Kenzi Actief lid

22 mei 2014
    205
    29
    28
    NULL
    NULL
    Soeten Haert kom ik net vandaan, wel met oudere kids maar is qua park basic, wel mooie ligging aan het strand. Je hebt ook huisjes met een afgesloten tuin en zandbak erin. Leuk speeltuintje. Als je echt voor strand gaat prima, wij hebben een bunkerroute gelopen in Ouddorp en je kan naar Neeltje Jans. Door corona geen activiteiten op park zelf.

19. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Landal Port Greve ben ik in februari geweest. Mooie locatie op n km of 5 van het Noordzeestrand, op zich prima faciliteiten maar die waren toen natuurlijk dicht. Ik vond het jammer dat veel huisjes verkocht zijn, het voelde daarom niet echt als een vakantiepark. Beetje oud ook alles. Minder Landal-gevoel vond ik. Nu was het betaalbaar maar ik zou er in het seizoen persoonlijk niet naartoe gaan.

20. Milafay

Milafay Actief lid

6 feb 2014
    120
    32
    28
    Roompot duynhille ben ik vorig jaar geweest. Wij vonden het een leuk park, springkussen en speeltuintjes voor de kinderen en natuurlijk vlakbij het strand. Huisje en horeca waren netjes maar niet zo luxe als Landal Ouddorp duin.

Deel Deze Pagina