Landal Sonnenberg camping plekken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Snoopy1979, 1 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    We hebben geboekt :)
    Mijn schoonzus, zwager en nichtje blijven een week langer, zitten op plek 233, wij blijven dus een maar een week (op plek 234) dus lopen jullie mis maar de familie (van mijn man) kan je dan dus wel zien :D

2. tuc

tuc Niet meer actief

Leuk! Veel plezier dan.

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij zijn er 2 jaar geleden in de herfstvakantie een paar dagen geweest. Het was ontzettend slecht weer, daarom kozen we toen voor een camping met wat voorzieningen.
    Het zwembad is simpel maar leuk. Er is een supergave binnenspeeltuin, waar wij toen heel veel tijd hebben doorgebracht.
    Je loopt inderdaad zo het bos in vanaf de camping. Dat hebben we ook gedaan, ook al regende het bijna de hele tijd.

Wij stonden ergens rond 320 of zo, ik weet het niet precies, maar als ik naar de plattegrond krijg moet het daar ergens geweest zijn. Aangezien het slecht weer was en wij toilet aan boord hebben en douchten na het zwemmen, hebben we het sanitair niet veel gebruikt. Maar het was ook niet echt ver lopen of zo. Ook het hoofdgebouw en het zwembad waren eigenlijk vlakbij. Er zijn trapjes tussen de terrassen, dus je hoeft niet helemaal om te lopen.

Ik vind het op zo'n drukke camping zelf altijd wel fijn om wat verder van het centrale gebied af te zitten, vanwege de herrie en drukte.

Deel Deze Pagina