Avondje uit met man

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 11 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    De kinderen gaan dit weekend logeren.
    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dan thuis te hangen met mijn man. De avond is lang...

Mijn man is van de cabaret dus ik dacht wellicht daar iets voor te vinden, maar heb daar echt geen verstand van. Maar wellicht zijn er leuke tips om aanstaande zaterdag te gaan doen. Ergens tussen Leiden en Breda, zoiets denk ik. Bios vinden we niks..

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Ik zou gaan paintballen of airsoften maar allicht is dat niet helemaal wat je zoekt.

VR gaming in Rotterdam? Zat volgens mij op t schouwburgplein. Genoeg tentjes aldaar om te eten enzo

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Holy moly in Breda
    Comedycafe in Amsterdam
    Boom Chicago in Amsterdam

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Wij gaan altijd ergens lekker luxe uit eten als de kinderen er niet zijn. lekker bijpraten.
    We gaan weleens naar rotterdam. parkeren we onder de erasmusbrug, en gaan we met de watertaxi bijv. richting hotel new york, of naar de SS rotterdam. drinken we daar iets. en gaan we bijv. bij HMB uit eten.

met mooi weer zou je eventueel ook richting scheveningen kunnen rijden. daar kun je ook altijd wel ergens lekker in een strandtent eten.je kunt ook nog een rondje doen in het reuzenrad op de pier.

5. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Samen gezellig koken een optie en dan "wat duurders" maken?

6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    Oh dat zou echt het laatste zijn wat ik zou doen:D
    Ik ben geen topkok en vind koken ook niet echt leuk. Mijn man kan net een ei bakken, dus daar heb ik ook geen hulp van.
    Nee, ik zou daar echt niet blij van worden. Zit je nog met alle rommel ook:roflmao:

Ik zou zeker uit eten gaan. Heerlijk voor me laten koken:thumup:

duitshollandsmeisje en Neuzeke vinden dit leuk.
  7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Vooral dat, koken is best leuk als je mooie gerechten hebt. Maar doe rommel pfff.

Lekker uit eten dus!

Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina