Landal Vennenbos of Center Parcs Erperheide?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Saar22, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat zouden jullie kiezen? Landal is trouwens duurder als Erperheide, dus dan zeg ik Erperheide (scheelt 150 euro). We gaan met 2 kids van 1 en 2,5 jaar.
    Vossemeren is denk ik nog net niet wat of wel? Die zandbak/piratenschip binnen ziet er erg aanlokkelijk uit namelijk maar staat 5+ bij.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Erperheide zou ik dan zeker voor gaan! Erg leuk zwembad (als je daarvan houdt), leuke kinderboerderij, veel activiteiten en een mooi marketdome.
    En nagenoeg autovrij, dat vind ik erg prettig met kleintjes.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Ja 2 waterratjes hier.
    Voordeel van Erperheide vind ik ook de kindercottages dichtbij het zwembad en die binnenspeeltuin. Ik wil ze ook nog niet op dezelfde kamer hebben.
    Maar lees hele positieve verhalen over vennenbos vandaar. We gaan er wel een week heen.

4. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Erperheide

echt een heerlijk park

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dat is duidelijk. Wat vind je er precies heerlijk aan? Zwembad, binnenspeeltuin, huisjes?

6. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik ben 7 jaar geleden op Erperheide geweest en toen vond ik het echt een aanfluiting. Zwembad was prima en de marketdome leuk, maarrrrr....de huisjes waren toen echt zwaar verouderd. Enorm doorgezakte bedden; in het midden zat zo'n deuk dat ik daar gewoon op de lattenbodem lag. Ik was toen hoogzwanger dus dat was al niet fijn. En op een ochtend werd ik wakker omdat er water in mijn gezicht viel: lekkage. Gemeld en er zou iemand komen. Kwam niet. Volgende dag weer wakker met regen, weer gemeld. Toen kwam er iemand toen wij weg waren en die liet zijn grote, zware ladder midden in de woonkamer van onze cottage staan. Gemeld, werd niet opgehaald. Uiteindelijk hebben we hem maar gewoon buiten voor de deur gezet.
    Halverwege de week kwamen mijn ouders langs. Gegeten in de marketdome...liep manlief voedselvergiftiging op. Twee dagen op bed gelegen.
    We kwamen in Erperheide terecht omdat de Huttenheugte in Drenthe toen verbouwd werd, maar voor ons was het dus eens maar nóóit meer. Maar goed, dit is dus 7 jaar geleden. Ik kan me voorstellen dat ze inmiddels verbouwd hebben en het keukenpersoneel vervangen hebben :p

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh dat klinkt echt als een horrorvakantie nafnaf.
    Ik moet zeggen dat ik de bedden op center parcs altijd waardeloos vind. Ik zei al het luchtbed gaat mee;)

8. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ja joh, wij zouden in de eerste week van mijn verlof nog lekker een weekje weg gaan met onze oudste...hadden we achteraf nóóit moeten doen, haha. Vooral toen manlief met die voedselvergiftiging druk was en ik hoogzwanger en niet uitgerust iets moest met de dreumes...not my finest hour, haha.

Wij zijn ook in Center Parks de Eemhof geweest en dat vonden wij qua zwembad en huisjes veel beter. Landal Hof van Saksen heeft echt geweldige huisjes en een heel leuke binnenspeeltuin.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Eemhof zijn we ook geweest met een mystery parc boeking, maar dat is echt om de hoek. Vind ik eigenlijk niet zo leuk voor een week.

Hof van Saksen kan ik ook nog even kijken, maar ik vond die foto's van het zwembad allemaal zo modern en strak.

Edit: is 2 keer zo duur, dus dat gaan we niet doen.

10. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Nee, dat is het niet waard dan!
    Een vriendin van mij heeft in een huisje gezeten bij Beekse Bergen, dat safaripark. Geen idee wat dat kost, maar dat was ook een leuk huisje met een leuk zwembad en gratis toegang tot het park met speeltuin. En vlakbij lag ook nog een tropisch zwemparadijs maar daar zijn ze niet eens aan toegekomen. Leek me ook super leuk! Maar goed, misschien ook de hoofdprijs hoor...geen idee.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Het is voor begin maart dus ik weet niet of dat echt lekker is, maar kan eens kijken.

12. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland

we zijn afgelopen weekend geweest en afgelopen sept een midweek.
    er is voldoende te doen. het zwembad vind ik een van de beste van alle cp.
    cottage nemen we altijd premium of vip. service is keurig, als je 1x belt staan ze snel bij je cottage.

baluba is erg leuk voor jonge kinderen.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Klinkt goed linnim

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Erperheide is echt heel leuk. Zwembad is heerlijk, in de Baluba zijn kinderen uren zoet, en ook in de market dome vermaken ze zich prima met alle vissen en flamingo's. Leuke kinderboerderij, speeltuintjes, en prima huisjes (wel voor premium of VIP gaan, comfort vind ik echt wel wat verouderd vaak).

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    1000% vennenbos echt wat is het daar leuk.

puk en pelle show bollo de beer super mooi zwembad.
    binnenspeeltuin.
    Kinderboerderij
    bollo de beer clubhuis.
    echt voor kinderen ook daar heb je kindercottages.

is zo leuk om te zien hoe de kleintjes ingepakt worden door de theater shows.

16. sjak

sjak Niet meer actief

Helemaal mee eens!
    Hoewel wij nooit voor vip huisjes oid gaan... Wij hebben daar altijd een 5p comfort huisje en nog nooit problemen gehad. Volgens mij staan er in bijna alle huisjes, cp en landal, boxsprings ondertussen. Voor de luxe moet ik thuis blijven :)
    (Off topic, mijn dochter wil niet in bad op vakantie, want die zijn zo klein en hebben geen bubbels :D)

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zijn de dames die voor Vennenbos gaan ook weleens naar CP geweest? En zo ja wat is de reden dat je liever op Landal zit?

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Vennenbos was voorheen van cp, dus een deel van de voorzieningen, zoals het zwembad, zal vergelijkbaar zijn, denk ik.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat lijkt me ook, maar wat ik me wel afvraag is bijv. de openingstijden. Bij CP mag je de dag van aankomst bijv. al de hele dag gebruik maken van de faciliteiten. Mij staat uit het verleden bij dat dat bij Landal bijvoorbeeld niet het geval is. Maar goed, misschien zijn ze bij Landal veel klantvriendelijker ofzo?
    En is het 100 euro meer waard tov cp erperheide.

20. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Ik zou voor de erperheide kiezen.
    Lommerbergen of rabbit hill is trouwens ook erg leuk voor kleintjes.

Deel Deze Pagina