Als je begin mei naar een vakantiepark aan het Gardameer gaat kun je dan al buiten zwemmen of is het dan nog te fris? Ik zoek een leuk vakantiepark/hotel met een binnenbad maar heb er daar maar 2 van gevonden....iemand die een leuk hotel/vakantiepark weet met binnenbad? We gaan met zn 6en dus veel hotels vallen af
Zoek gewoon op verwarmd buitenbad! Dat zijn er genoeg! Wij gaan in juni naar het gardameer en hebben het ook gecheckt voordat we boekten. Vind kunnen zwemmen toch wel belangrijk
Moet je niet in Bella Italia zijn. Prachtige zwembaden, geweldig natte waterspeelplaats voor de ukkies, alleen het is ook midden zomer heel erg koud water.
Toevallig kijk ik net naar Bella Italia naar er staat dat het een verwarmd buitenbad heeft??? Klopt dat niet dan?
Wij zijn een aantal keer naar Bella Italia gegaan eind mei en toen was het echt super heerlijk weer! lekker kunnen zwemmen. Het ligt er een beetje aan wat voor weer je hebt, twee jaar geleden was het de eerste week super mooi weer en de tweede week alleen maar regen..
Wij waren in de laatste week van aug en eerste 2 van sept 2013 daar, er stond in de folders verwarmde zwembaden, maar onze kinderen konden er niet langer dan 20 min in en dan konden we ze gaan opwarmen in de caravan. Was toen wel heerlijk warm weer, rond 28-30 graden op een dag regen na. Moet wel zeggen onze oudste is heel mager geen spekkie op zijn lijf ms heeft dat er mee te maken? Maar ik zag toen ook op Zoover.nl dat dat een van de veelterugkomende klachten was over die camping. Camping heeft echt een zwembaden paradijs, is echt onwijs mooi en leuk en de natte speelplaats voor de ukkies is geweldig. Camping is heel groot en massaal, maar wij vonden dat heerlijk konden we met ze over de camping wandelen zonder er af te hoeven zeg maar. OUdste op de fiets. Het is zo groot je hebt wel paar dagen nodig om alle plekken gehad te hebben, als je kleine kinderen hebt dan haha Vond de omgeving echt prachtig!