Landal Vennenbos of Center Parcs Erperheide?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Saar22, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Bij Landal heb je normaal gesproken qua huisje veel meer waar voor je geld (bij CP vind ik zelfs de vip-cottages nog primitieve rukbunkers), en over het algemeen is Landal ook betaalbaarder. Hoewel er ook uitzonderingen zijn zoals jij beschrijft in je openingspost :)
    Bij CP zijn de voorzieningen op het park vaak weer wat beter.

Het ligt er dus een beetje aan wat je het belangrijkst vindt! Voor ons gaat het absoluut om het huisje (geen kinderen), maar ik kan me voorstellen dat als je wel kinderen hebt dat het juist andersom is.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja wij gaan met name voor het zwembad. We zijn nog aan het twijfelen over een week of midweek, maar voor een week vonden we zo'n binnenspeeltuin er wel erg leuk bij. Ik vind de huisjes van landal (zoals ik het kan zien) ook mooier, maar wel vaak met een verdieping waar de kinderen zouden moeten slapen. Dat vind ik echt een nadeel. En ik wil ze gewoon allebei apart hebben en absoluut niet bij ons op de kamer want dan slaap ik zelf niet haha. We hebben nog even. Kan nog heel lang dubben. Als ik er echt niet uit komt moet het maar mystery parc worden haha.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Vennenbos is een oud-Center Larcs park, dus de huisjes zijn ook zoals in CP...geschakeld en wat klein van oppervlakte. Voor beide parken valt veel te zeggen. Erperheide heeft een schitterende Baluba, maar jouw kindjes zijn nog vrij klein. Overigens is in Vennenbos ook een binnenspeeltuin. Zwembad is bij beide leuk, animatie ook.....Ik zou dan, geloof ik, kijken naar het prijsverschil.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

We gaan inderdaad naar Erperheide. Nu nog beslissen of we voor de comfort kindercottage of voor de premium gaan. Voordeel van de kindercottage is dat je overal lekker dichtbij zit. Pff wat een keuzes toch:)

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Dan ging ik zeker voor een kindercottage. Zeker met kids in de leeftijd als die van jou.

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Je moet een premium 4 persoons huisje nemen, die hebben 3 slaapkamer waarvan er dus 1 leeg is (staat ook zo op de plattegrond) er staat geen bed maar het kinderbedje staat daar en je stofzuigers staat daar in de kledingkast. We hebben er net anderhalve week gezeten, echt top. Locatie 401-404 en 433 ev zijn echt super. Voordeel is dat je betaalt voor een 4 persoons maat de ruimte krijgt van een 6 persoons :) en ook nog premium :)

Cottage Erperheide

Moet je maar eens op de plattegrond kijken, ik kwam er toevallig via het CP forum achter, heeft osn een hoop geld gescheelt

7. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Erperheide echt een leuk park!

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

@stephanie: die is niet meer beschikbaar.

Ik denk dat we maar voor de kindercottage gaan. Ik neem toch al mijn eigen dekbed mee;) Die opgemaakte bedden hebben dan ook niet zoveel meerwaarde dat ik er 50 euro voor over heb.

9. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Ik zou voor een kindercottage op Erperheide gaan!

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

We hebben geboekt. We staan nu op huisje 217 ingedeeld. Nog even aftellen.

Deel Deze Pagina