Wat nemen jullie mee aan speelgoed naar de camping?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Stoffeltje, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wat nemen jullie mee aan speelgoed naar de camping? We gaan komend weekend voor 10 dagen naar een camping in Noord-Brabant. Volgens mij wordt het wel redelijk weer.

Ik heb nu: klein zwembadje voor de jongste, frisbee, waterballen, voetbal, badmintonrackets, fietsje, step, zo'n schuimrubber waterspuit, jeu de boules,

Jullie nog aanvullingen want mijn inspiratie is op...

2. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    misschien ngio wat *rustig* speelgoed, boekje, blokken, gewoon de dingen waar ze normaal thuis ook mee spelen.

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Kleurboeken en potloden

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Inderdaad, voor 'binnen' had ik nog helemaal niets in de planning.

5. sjak

sjak Niet meer actief

Wij gaan ook komend weekend naar Brabant; beekse bergen. Tot nu toe de voorspelling van 25 tot 28 graden :) dus hier badje, emmertje/schepje setje, ballen, en een Ikea-bak met los speelgoed (is al best veel, maar ik heb er maar eentje!) en een picknickleed.
    Veel plezier!

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    zandbakspeeltjes?

En verder idd wat gewone speeltjes, mijn kinderen spelen graag met auto's resp. diertjes, dus die gaan ook mee. En wat kleur/schrijfspul en gezelschapsspelletjes.

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik vermaakte me vroeger ook wel met vouwblaadjes en m'n broertjes en ik kregen altijd een leeg plakboek waarin we dan leuke dingen konden plakken en tekenen enzo van de vakantie. Entreekaartjes, snoep- en ijspapiertjes, blaadjes of gedroogde bloemen, etc. Ook adressen en leuke berichtjes van vakantievriendjes en -vriendinnetjes konden daarin.

Weet niet of je kinderen dat ook leuk vinden, maar anders misschien een ideetje.

Voor ons zoontje van 2 hadden we afgelopen week mee: duplo, twee toet-toet-auto's, zandspeeltjes, z'n 3 lievelingsknuffels, kleurboek en wit papier en wascokrijtjes, stickerboek waarbij je stickertjes op de juiste plaats moet plakken en wat boekjes

8. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik laat mijn dochter altijd zelf uitzoeken wat ze mee wilt nemen, ze krijgt gewoon 1 tas en die mag ze vullen met het speelgoed wat ze mee wilt nemen. Werkt prima moet ik zeggen.

Deel Deze Pagina