Wij gaan van 23 maart tot en met 30 maart een weekje naar Landal Vennenbos. Hoe zijn jullie ervaringen met de kinderbungalow en het park. Leuke tips om te doen in de omgeving met een kind van bijna 2 is ook welkom.
op zich zijn de huisjes niet echt veel meer dan een normaal huisje. er is wat speelgoed en de kamer is wat leuker dan normaal. Enigste wat ik vond was dat ze wat achteraf lagen. verder een superleuk park! In de omgeving weet ik niet wat er te doen is wij hadden genoeg aan het park zelf
Er is daar in de buurt een melkveebedrijf dat rondleidingen geeft dat was erg leuk! Volgens mij gaat er zelfs paard en wag e n vanaf t park naartoe. Ik vond de kaarsen makerij ook erg leuk en je kon ook je eigen kaars maken maar dat is denk niets voor edn 2 jarige.
Wij zijn een weekend in de winter geweest en op het park gebleven. We hebben lekker gezwommen. Is een mooi zwembad.
Heel mooi zwembad! Als het goed is ook een leuke ballenbak achterin de market dome! Als je het niet kan vinden ff vragen aan de balie. Ze hebbe er ook een kinderboerderij en doolhof buiten spelen kunnen ze daar ook