bispinger heide

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cw26, 7 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Goedemorgen allemaal,

ZIjn er hier mensen die bij het bispinger heide zijn geweest???
    we hebben een weekje weg geboekt in de voorjaarsvakantie ( via de belgische website :) ), zodat het ons veel geld scheelt. ( helaas omdat we toch niet gaan skieen na lang nadenken)
    We hebben nu huisje 545, maar ik lees op internet dat het park behoorlijk groot is, vooral met kleinere kinderen. Omdat we nu nog kunnen wijzigen qua huis nummer, ben ik benieuwd of er mensen zijn die hier zijn geweest en ons daar in kunnen adviseren.

En hebben jullie nog tips? Over wat er in de buurt te doen is? Het is wel winter, dus bijvoorbeeld een dagje buiten speeltuin zal er niet bij zijn.
    Meestal gaan we om de dag zwemmen, en doen we de andere dag iets anders.

tips zijn welkom
    Alvast bedankt

2. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Hai!

Ik ben inmiddels een drietal keer naar Bispinger Heide geweest met de jongens.
    Het park is inderdaad vrij groot maar je zit echt niet heel ver van centrum af daar. Ik geef het een gooi en zeg een minuut of 7 met kleuter! Ik zou tevreden zijn met waar het huisje zit. De binnenspeelplaats is vrij groot en daar kun je vrij veel tijd doorbrengen. Je hebt het gekke huis op zo'n 5 minuten afstand: een huis volledig op zijn kop. Je bent daar ongeveer een kwartiertje zoet. Op de heide zelf in de omgeving kun je een tochtje maken in of een slee of een huifkar met paarden, erg leuk om te doen.

Er rijdt een electrische bus over het park op gezette tijden zodat je ook naar de achterkant van het park kan of gewoon het hele park wil bekijken.

Hamburg zelf is ongeveer op een half uur tot 40 minuten afstand en gaat een bus vanaf CP.
    Dan is er een snowdome dichtbij - nooit geweest.
    Ten slotte is er ook een groot pretpark dichtbij maar volgens mij is dat dicht in de winter. Al met al is er genoeg te doen met kleintjes er is een grote kinderboerderij (koop geen eten voor de beesten bij de machine als je kleine of angstige kinderen hebt, de geiten zijn vrij opdringerig :) )

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!

3. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Oh super goede tips. Bedankt!
    Vooral de snowdome tip vind ik goed om te lezen omdat ww oorspronkelijk te wintersporten zouden gaan. Nu zouden we misschien met de kids een lesje kunnen pakken.

Over drie weken zitten we ook al op de kempervennen. Dat is ook een groot park. Meestal nemen we de fietsen mee. Voor het gemak. Dan is niets ver weg. Misschien is dat nog wel een idee.

Ben blij te lezen dat jullie het in ieder geval altijd naar het zin hebben gehad.
    Al vermaken wij ons altijd opperbest bij center parcs :).

4. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Het park is vrijwel een kopie van de Vossemeren. En ik vond het wel groot. Kan me alleen niet goed herinneren welke huisjes nou het beste lagen.

De huisjes zelf zijn groot.

5. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Jullie gaan het vast naar je zin hebben!
    Overigens zijn de huisjes die wij hebben gehad altijd schoon geweest :)

Onderstaand nog even de link naar de snowdome - volgens mij krijg je korting met een bon die in het huisje ligt.
    http://www.snow-dome.de/

Groetjes!

Deel Deze Pagina