Mystery Park Duitsland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Babystew, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wij willen in juni een mystery park van CP in duitsland boeken. Iemand ervaring mee?

2. Babystew

Even ter aanvulling, er doen 4 parken mee:

- Park Hochsauerland in Winterberg (4 sterren)
    - Bispinger Heide in bij Hamburg (5 sterren)
    - Park Eifel bij Koblenz (3 sterren)
    - Park Nordseekuste bij Bremen (3 sterren)

Iemand ervaring met 1 van deze parken?

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik ben vorig jaar in Hochsauerland geweest en we hebben het heerlijk gehad! Erg leuk zwembad, lekker veel speeltuintjes, mooie omgeving,grote huisjes. Wij gaan zeker nog eens terug!

Bijspringen Heide schijnt ook heel leuk te zijn. Is dan ook een 5 vogelpark. Wel een eind rijden, alhoewel afhankelijk van waar je woont.

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Denk er aan om het deze zomer te boeken. Vorig jaar hebben we Nederland/ België gedaan. Dus hoop in September nog midweekje Duitsland.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jazeker hochsaurland gaan wij binnenkort weer heen. we waren er al eens in de winter. je zit dicht bij winterberg en de omgeving is echt heel erg mooi.in de bergen en veel dingen te doen voor kids ook.

bispigerheide is ook heuvelachtig dus neem ook goeie schoenen mee mocht je achterop het park zitten. wij waren hier ook eens achterin. en hebben toen fietsen gehuurd en en paar meegenomen. je hebt daar niet alleen het vogelpark ook serengetipark is erg mooi dat is een safaripark. dus met je auto door de giraffen en leeuwen rijden en erna lekker het pretpark in. je kunt meesal via internet een kaart uitdrukken zodat de chauffeur gratis is. scheelt toch 25 euro hihi.
    ook zit daar nog een freizeitpark.

eifel. wederom mooie omgeving bergjes en veel wijn hihihi altijd leuk. je zit er ook zo in luxemburg. en cochum ook leuk.

die andere was ik nog niet maar is meestal uitverkocht schijnt een erg geliefd park te zijn bij de duitsters. aan de kust

6. Babystew

Bedankt voor jullie reacties!!
    Alles is voor ons ongeveer even lang rijden dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit :)
    @mama suus: wat leuk dat je in 3 vd 4 parken geweest bent en het een succes was! We hebben vrijdag geboekt, voor 8 nachten in juni. Ben echt heel benieuwd en heb er zin in!!
    Onze dochters zijn nog jong dus wat dat betreft is het al prima als er een leuk peuterbad en een speeltuintje is. Hoop alleen dat het huisje netjes is.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    huisjes zijn altijd maar de vraag idd. maar dat komt ook omdat die schoonmaaksters maar een half uur hebben per huisje. 5 min badkamer bijv....... mijn ma heeft er een tijdje gewerkt en die deed het te grondig. was dus te lang per huisje bezig. en at mag echt niet. ze mogen niet onder de bedden doen omdat hier geen tijd voor is. dusmijn advies neem je eigen poetsspul mee zodat je in ieder geval de wc badkamer en keuken ff fris kunt maken.....

lekker lang ook 8 nachten zeg. miss een brutale vraag hoor maar wat betaal je dan via dat mysterypark ong? wij gaan binnenkort dan voor dat weekendje met die aktie vanc1000 ook erg fijn.

bispingerheide heeft echt mooie peuterbaden. 2 stuks als ik het goed heb waarvan 1 met zand erbij. succes verekerd bij de kleintjes. in hochsauerand heb je die grote emmer. die omkiept ook erg leuk speelding.
    eifel weet ik niet meer hebben daar niet veel gezwommen want ze waren die toen aan het verbouwen. was toen niet groot dus

8. Babystew

Ik had inderdaad al begrepen dat het alllemaal snel snel moet. Vorig jaar maart een midweek bij CP Het Meerdal geweest en dat huisje leek gelukkig redelijk schoon. Hopelijk nu ook weer, en anders kan je dat geloof ik ook aangeven bij de receptie?

Wij hebben nu incl. alles, dus toeslagen, bedlinnen, extra kinderstoel etc etc 521,60 betaald. Voor die 8 nachten dus. Hier zit ook een annuleringsverzekering bij :)

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wat voor soort huisje heb je dan! Vier persoons? Vind het namelijk nog vrij veel voor een week :(

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    oh netjes hoor. die prijs vind ik tenminste. wij zijn nu weekendje inclusief alles... oh nee geen annulering dit keer. 246, nog iets kwijt. dan is een wk dus goedkoper hihihi. als je het kijkt qua dagen.

als het echt heel vies is gewoon meteen aangeven idd. wij hadden eens een hondenhuisje waar schijnbaafr de vrige hond het niet zo leuk vond want de mat stonk zo. die hebben ze toen dus ook opgehaald.

1x per zoveel tijd worden ze grondig gedaan maar dat moet je niet weekelijksen ook niet maandelijks zien.
    me ma zei ook al dat als er bijv van die jongeren groepen hadden gezeten het echt smerig was. soms waren die jongeren dan wel zo aardig om wat extras neer te leggen hihii maar niet altijd.

11. Babystew

4 persoons minimaal ja. Het is iets langer dan een week. Ik vind het goed meevallen als je kijkt naar wat je normaal kwijt bent en als je geluk hebt kun je ook in een veel luxer huisje terecht komen (maar daar ga ik maar niet vanuit haha).

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij gaan ook in juni naar CP , park Eifel, ben erg benieuwd! We zijn al eens in Nederland en Belgie geweest. Deze zag er erg leuk uit en ligt ook op de weg terug (wij gaan de week ervoor naar Europa Park - Zuid Duitsland). Hopelijk kom je in een leuk park terecht, dat hoor je toch een week of 2 van te voren?? Veel plezier vast!

13. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik vond van Roompot Cochem heel mooi, alles heel nieuw en super aanbiedingen. 4 pers huisje met 2 badkamers, wasmachine enz

14. Babystew

Even een update, vandaag mail gehad over welk park het gaat worden. We krijgen een 6-persoonshuisje (zijn met 4) bij Park Eifel! :D in Koblenz. Omgeving schijnt erg mooi te zijn dus ben er blij mee. Hopelijk wordt het een geslaagde vakantie!

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    de omgeving is idd erg mooi daar hoor. met cochem ed en veel kastelen en wijnvelden. dicht bij luxenburg ook. daar zit je vrij snel.

veel plezier

16. Babystew

Bedankt Mama Suus!!
    Hebben jullie het nog leuk gehad bij Hochsauerland?! Of moet je nog gaan?

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    we zijn idd al geweest 2 wk geleden. was echt super we zijn niet heel veel op het park geweest zaterdag en zondag dagje weg geweest. wel elke dag gezwommen maar zwembad daar is erg koud. dat wisten we al want was jaren terug ook al. en bakker was niet los dusbroodjes in de supermarkt en marketcfe had problemen dus restauranst samengevoegd ed.

maar ondanks die ongemakken een super tijd gehad.
    en onze jongen werd ook nog ziek :( maar ook dat mocht de pret niet drukken.

18. Babystew

Hmm, toch wel wat ongemakken dus :( Fijn dat jullie ondanks alles wel hebben kunnen genieten!! Hopelijk is je kleine al beter?
    En waarom is dat water zo koud dan?! Het hoort toch een tropisch zwemparadijs te zijn? Raar!

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    het zwembad in hochsauerland is echt mega koud. onze jongen had echt bauwe lippen. dit is al jaren zo daar. met een babys dat dus helemaall niet fijn. dus de eerste keer dat we er waren lag hij lekker in een doek in de box daar.

hij is al weer beter was een verkoudheid. hij kreeg koorts de eerste nacht al. en dus de zaterdag ook. wij zijn erna nog ziek geweest. is bij mij al jaaaren tradtie met cp vakantie. hihihi.

zoveri k weet valt het mee met zwembad in eifel hoor. maar die waren ze toen wij er eens waren ook aan het verbouwen dus zijn we toen maar 1 ker geweest oudste was toen maar 1,5 en boeide het nog niet heel veel.

Deel Deze Pagina