Hoi ladies Zoals we eigenlijk elk jaar doen willen mijn man en ik graag het eerste weekend September er weer eens op uit met zijn tweetjes, even aandacht voor elkaar en uitrusten! Ik heb alleen even geen idee waar naartoe. Liefst binnen NL, Brabant vinden we erg leuk. Beetje in de buurt van wat leuke steden/dorpjes waar nog iets te beleven valt (op fiets afstand) heeft iemand een leuke tip? We willen van vrijdag tot maandag gaan. Alvast bedankt!
Denbosch is altijd leuk, genoeg te doen in de stad en de omgeving! Verder kun je ook kijken of er ergens een festival ofzo is en dan daar in de buurt gaan! Bv zo'n foodtruck event
Wij zijn laatst in vd nootdorp geweest en toen dagje Scheveningen en Den Haag Brugge in België is ook echt een aanrader
Bedankt voor de tips! We wonen zelf heel dichtbij Nootdorp, dus dat is voor ons niet zo leuk Brugge ben ik nog nooit geweest! Ga ik even naar kijken!
Wij zijn afgelopen weekend in Brugge geweest. Echt een aanrader. Het is wel België, maar niet zover over de grens, dus misschien toch wel leuk!