Hallo dames, Iemand tips of ervaringen die je wil delen ? Wij willen in juni, met onze dochter van 2, naar de Limousin (1000km) in Frankrijk en eigenlijk 1 tussenstop inplannen. 12 uur aan 1 stuk doorrijden dat lijkt ons niet zo verstandig omdat we daarna nog moeten installeren op de camping. We willen graag voor voor Parijs overnachten zodat we de volgende ochtend (in het weekend) door Parijs kunnen rijden. Wat doen jullie of is aan te raden en als jullie ook overnachten graag tips voor een overnachting voor Parijs (gezien vanaf Nederland). Groetjes, Sprankeltje
Ik zou zelf na Parijs een overnachtingsadres zoeken. De eerste dag zo'n 650 km zodat je de 2e dag niet zo ver meer hoeft.
Ow en wij overnachten altijd in een chambre d'hotes. Op Zoek Chambres d'Hôtes op kaart van Frankrijk kun je zoeken op chambre d'hotes.
Wij sliepen 3 jaar geleden op weg naar de limousin in dit hotel Booking.com: Aparthotel Suite-Home Saran - Saran, Frankrijk Perfect in orde en na een lange rit konden we gratis gebruik maken van de jacuzzi. Ook erg ruime familie kamer die je door een wand kon indelen zodat de kindjes apart sliepen en een kitchenette in de kamer. S morgens heerlijk ontbeten
@Momisake Ik denk dat als we voorbij Parijs gaan dat we dan ook willen doorrijden vandaar dat we eigenlijk net voor Parijs wilde zoeken. We gaan wel even kijken naar de link met chambre d'hotes, misschien staat er wat leuks tussen. @Petra83 Dit hotel ziet er mooi uit maar niet heel ver meer van de eind bestemming maar zeker een overweging waard als we toch besluiten door te rijden tot na Parijs. Afgesloten parkeerterrein klinkt ook wel goed, je hebt toch al je spullen in de auto.
Ik weet niet hoe jullie slapen in de auto maar dat js wat wij doen. 23:00 weg dan heeft partner al 4 uur geslapen thuis Ik ga dan slapen en halverwege wisselen we om en slaapt hij tot de eindbestemming of ontbijtplek
@Molensteen. Gewoon op een camping in een huisje/caravan, daar had ik niet aan gedacht omdat het maar voor 1 nacht is. Toch eens kijken Hebben er ook over gedacht om gewoon in de avond weg te gaan en dan door te rijden om de beurt. Ik slaap prima in de auto maar heb altijd de "regel" gehad om allebei wakker te zijn als we in de avond/nacht reden. Toch het risico dat degene die rijdt even een moeilijk momentje heeft maar het zou nu wel de oplossing zijn... @Ahava.Uit het noorden, dus we moeten eerst heel Nederland nog door...dat duurt altijd voor je gevoel zo lang als je op vakantie bent.
Er zijn ook genoeg formule 1 hotels Vaak vind je bij de camping aanbieders als eurocamp, vacansoleil etc ook lijstje met hotels accommodaties voor onderweg...
Beaune! is geweldig mooi plaatsje in Frankrijk! Wij zorgend meestal dat we rond 15-16 uur aankwamen bij hotel. Kan je nog even wat rondwandelen en lekker wat eten.