Ik wil bij de kruidvat nieuwe foundation gaan kopen...dus gewoon betaalbare foundation..maar welke? Ik heb een gemengde huid...droge plekjes maar wil niet een foundation met olie erin want dan krijg je zo`n last van je ogen? Welke vinen jullie fijn...blijft lang zitten geeft een mooi mat effect en is niet te duur!! Bedankt alvast
Ik gebruik GOSH, dat is de beste die ik ooit heb gehad. Die topt zelfs Dior foundation die ik vroeger altijd gebruikte. Dacht dat ik er een eurotje of 10 aan uitgegeven heb, niet heel duur dus. Ik heb zelf ook een gemengde huid en hij pakt echt heel mooi. Ik gebruik zelf porcelain, geen idee of de andere tinten ook zoeen mooi effect hebben. Maar het is zeker een aanrader en ik heb ze echt allemaal gebruikt, van Loreal tot Essence..
Ik heb Nivea Visage Dagcreme ( is ook foundation) .. dekt heel goed, geen vlekken en trekt goed in! Houd je huidje ook lekker soepel haha
Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe van max factor in die knijptube. Is nu 10 euro (aanbieding van etos of kruidvat). Je doet er heel lang mee, omdat je heel erg weinig nodig hebt.
ik heb altijd true match van loreal paris. kost 15 euro per pompflesje maar is echt erg goed. oogt natuurlijk, is niet zichtbaar (zoals veel foundattion die je oranje maakt) en maakt je huid egaal en denk goed ik haal ze altijd in de aanbieding. laats bij etos 50%korting en heb voor 1 jaar ingeslaan
ik gebruik die ene van de reclame met zo een soort roller/kwastje. sorry ben echt niet goed in het onthouden van merken. maar die vind ik erg fijn. volgens mij is het van loreal. ook heb ik die van de tommy teleshop..de true cover en ook die is heeeeel erg goed. wel prijzig en daar zocht je niet naar maar wilde het even zeggen voor degene die het zich mischien afvroegen
En jullie hebben geen last van trandende ogen? Dat heb ik nu van mijn foundation en dat is zo irritant!! Dan zit er dus olie in blijkbaar....
ik gebruik nu experience of hoe je het ook schijft van max factor echt heel fijn! zit ook geen olie in dus glimt ook niet en ik heb een vette huid
ik heb ook een droge huid met droge vlekjes en smeer eerst mijn gezicht in met nivea voordat de foundation erop komt. Ik heb van alles geprobeerd en ben ontzettend tevreden over de pan-stick van maxfactor nummer 30! blijft mooi zitten en geeft geen vlekken.
helaas kan ik nivea niet verdragen maar die panstick heb ik eerst altijd gehad is idd fijn spul!! Je doet er ook best lang mee niet...
ja want die ik nu heb zie je alle vlekjes doorheen....zit nog behoorlijk onder de vlekjes en pukkeltjes van na de bevalling en zou het fijn vinden als je die niet zag