Hoi, Heeft iemand ervaring met deze parken? Wij zijn een beetje goedkope, maar toch min of meer luxe vakantie aan het zoeken die ook een beetje kindvriendelijk is. Heb ervaring met Landal in Duitsland en dat is altijd goed. Nu ben ik dus benieuwd naar deze parken Tips voor andere parken in Oostenrijk/Zwitersland of zelfs Engeland zijn ook welkom! Groetjes Rosa
Wij zijn in de winter naar Landal Bad Kleinkirchheim (oostenrijk)geweest. Eigenlijk is dat niet te vergelijken met een Landal park in NL. Waar wij waren is een groep appartementengebouwtjes gewoon als onderdeel van het dorp. Dus niet echt een park. In het hoofdgebouw zat een kidsclub(je) en een zwembad (je). Voor wintersport erg geschikt. Als je zoiets zoekt als een nederlands park maar dan in het buitenland, kun je het beter niet doen. Op de foto zie je hele (!) park in 1 oogopslag. De appartementen zijn wel erg mooi.
volgens mij is landal in de eifel wel erg mooi. moet zeggen dat we zlef altidj meer van center parcs zijn. dit jaar gaan wij ook voor het eerst naar oostenrijk maar hebben gewoon een app gehuurd nu voor 8 dagen voor nog geen 400 euro alles erop en eraan. midden in het dorp. tis er zelfs een voor 11 personen dus de kids allemaal een eigen slaapkamer helemaal goed dus. en ligt er natuurlijk aan waarom je liever een park hebt anders zou ik een app aanraden. wij zijn normaal ook van de parken maar eigenlijk is dat alleen maar dat je ff gratis kunt zwemmen en dat je eetgelegenheid en een bungalow hebt. maar we gaan dit keer voor de omg dus dan vonden we dit ook super.
Hmm, twijfel nu sowieso wel aan landal in oostenrijk. In Duitsland zijn we in Hochwald geweest. Die is echt top, vooral met kleine kinderen. Plannen zijn sinds gisteren trouwens gewijzigd We kwamen een rondreis Noorwegen tegen en die leek ook wel heel leuk! Oostenrijk komt later nog wel een keer!
Weet niet of je nog geinteresseerd bent, maar dit is echt een topper van Landal: Landal Resort Walensee | Vakantiepark Unterterzen - Flumserberg, Oost-Zwitserland M'n ouders hebben daar een appartement en het is echt een heel fijn park! Luxe appartementen, mooie omgeving, aan het meer, maar ook met een zwembad erbij. Op loopafstand van een dorpje met winkels en restaurants. Echt heel leuk!