Ik heb gisteren wel 30 harde buiken gehad op een dag, ik heb ze geteld omdat ik iedere dag wel harde buiken heb. Ze gaan niet gepaard met krampen of pijn, het duurt ook maar een seconde of 10 dan gaan ze weer weg. Ik heb hier al weken last van. Is het nou erg dat het er zoveel zijn. Ik doe ook heel rustig aan, zit momenteel alleen nog maar thuis, en doe geen rare dingen, huishouden is uitbesteed aan anderen. Ik rust alleen maar, maar toch heb ik ze.
de vk zeg dat het normaal is als je 5 a 6 harde buiken in een uur heb als ze niet pijnlijk zijn je baarmoeder is aan het oefenen zegt ze zoals ze geenpijn doen is het goed aangezien ik er ook meer dan 3 per uur heb had ik het gevraagt en ik al sinds 16 weken niets meer mag doen en alleen rust mag houden hoever ben je nu eingelijk dan?
Ik heb op 21 november een afspraak bij de verloskundige, ik zal het dan ook even aangeven. Ik ben vandaag precies 23 weken.
Dus 5 a 6 is normaal, oke. Ik heb ze gisteren geteld het waren er geloof ik een stuk of 33, of 32 weet het niet meer zeker. Ze doen niet pijn, en ze zijn met een seconde of 7 weg. Ik ben vandaag 23 weken.
ja de ene heeft ze al vanaf 18weken de andere pas later ikhad het dus ook gevraagt maar omdat ze niet pijnlijk zijn mocht je er5 a 6 per uur hebben zij mijn verloskundige
Dank je wel Bengeltje86. Ik zal het wel gaan navragen bij de verloskundige op de 21 ste. Mochten het er nog meer worden, dan zal ik even met haar bellen denk ik.
ja bellen kan nooit geen kwaad je kan beter een keer te veel bellen als te weinig maar dit is wat ze tegen mij zij. mocht je het gewoon niet vertrouwen gewoon bellen je zal heus niet de enige zijn met zo vraag succes
Ja klopt. Tegen mij zeiden ze ook, je hebt een afspraak op de 21 ste, MAAR als er wat is altijd bellen, en je mag ook langs komen als ik gebeld heb, dat is wel heel erg fijn.
Ik heb er wel minimaal 40 op een goede dag. Op een slechte dag heb ik soms uren dat ik er 6 per uur heb (in rust). Volgens de verloskundige is dat geen probleem, ik heb een gevoelige baarmoeder. Op een echo was ook te zien dat het geen ontsluiting veroorzaakt. Ik heb ze ook al vanaf 22 weken. Het is heel vervelend en je word er heel onzeker van, maar meestal kan het geen kwaad.
Ik ben nu 31 weken en ik heb het dus al 8 weken, aan een stuk door. Ik kan bijna niks meer en hoewel het vervelend is, is het dus tot nu toe niet gevaarlijk. Vorige week op de echo zat alles nog potdicht.
daar hebben ze bij mij niet eens na gekeken of het pot dicht zat maar gister echo gehad om te kijken hoe ons ventje nu werkelijk lag maar zolang de harde buiken niet pijnlijk zijn geen zorgen proberen te maken. al voelt het soms wel vervelend hoor die harde buiken heel misschien hoef ik nog minimaal 5 weken dat komt lekker dichtbij
omdat onze man in stuit lig en niet meer kan draaien vanwege de manier hoe hij lig hij lig met het hoofdje onder mijn rib kontjein me bekken en beentjeslanguit voetjes bij zijn gezicht als hij nu zijn voetjes na beneden had kon hij zig nog omschoppen maar dat kan die dus niet meer de verloskundige zij dat hij dus niet meer kan draaien ook vanwege de ruimte en moest me voorbereiden op keizersnede of stuitbevalling en wij willen dus geen stuitbevalling vanwege het gewicht van de kleine dus dan zouden ze bij 38 week keizersnede uitvoeren moet nu met 35 weken in ziekehuis komen voor gesprek zie foto in album dan zie je wat ik bedoel met de ligging
Ik heb het gezien, de eerste foto in je album, balen of vind je van niet? Ik hoop dat hij stiekem toch nog gaat draaien hihi. Kunnen ze hem ook niet draaien daar heb ik weleens over gelezen.
draaien doe ik niet aan omdat ik de placenta aan de voorkant heb is het sowieso lastig omdat ze hem niet goed vast kunnen pakken en ik gelezen heb hier op forum dat dan de placenta los kan laten en de kans dat hij gedraait kan worden is minder dan de helft had een website van de verloskundige gehad en de kans was dan ongeveer 30 % Bij dit soort stuitligging mja had het misschien gedaan als de placenta niet aan de voorkant lag het is voor de moeder ook geen pretje eingelijk dat draaien en moet zeggen dat ik dit wel had verwacht en heb een goede instelling en heb er dus geen moeite mee het zal er toch uit moeten. dus nee ik vind het niet erg had het wel verwacht eingelijk
Ik heb soms ook wel pijnlijke harde buiken hoor. Maar toch is alles nog goed. Hopelijk dat dat zo blijft, maar ik hoop ook dat de baby rond 38 weken komt. Dan is hij rijp om geboren te worden en ik vind het heel zwaar met al die harde buiken.