Wij ook..komt hier altijd goed uit...zodra het klaar is is het tijd om hier naar de intocht te gaan. Ik hoop voor alle kinderen die in gouda zijn dat de tegenstanders hun fatsoen behouden en als ze per de willen demonstreren dat ze dit op het binnenhof gaan doen en de kinderen met rust laten.
Wij zitten klaar voor de tv, wat een triest weer zeg.... Onze kinderen zijn doodzenuwachtig en vinden het mega zielig voor huispiet )
En toch dikke tranen hier ..... Zoonlief is zo opgelucht dat de oude pieten toch aangekomen zijn, dat ie ervan moet huilen en vooral de luisterpiet!!!
Ik voel me weer even een klein meisje Alleen die clownpieten zijn echt doodeng Gelukkig zijn die er volgende week niet bij de plaatselijke intocht En de week erna hebben we Zwarte Pietendag! Al valt het me wel mee met die stroopwafelgevallen
mn dochter snapt dr niks meer van, ze komen eerst terug en nu gaan ze weer.. beetje verwarrend zo al ik eerlijk moet zijn
Waaah inderdaad. Moet er niet aan denken dat zoiets 's nachts door de schoorsteen kruipt xD Hahahaha.
pffff een erg bezorgde dochter hier, waar is sinterklaas.. Ik geloof dat ze straks een poos bij moet komen van de spanning dit jaar..
Nederland laat zich weer lekker kennen. Bah! Wat een belachelijke pieten. Hier waren ze allemaal zoals ze horen te zijn!
We hebben even gekeken, maar ik vind al die kinderen, kletsnat en vast door en door koud.. Wachtend op Sinterklaas, best wel zielig.. In ons dorp komt ie volgende week..er zijn dan max 40 kinderen met ouders.. De kleintjes zijn dan echt heel dichtbij Sinterklaas.. De oudere kinderen doen dan spelletjes. En dan is er een grote show voor alle kinderen. Heerlijk binnen in het Dorpshuis, en na afloop krijgt ieder kind een kadootje! Helemaal super!
Echt triest.. Hebben super lang gewacht in de regen .. komt sint niet eens met alle pieten. Geen pietje paniek.. hoofdpiet enz