Ze vond het prachtig.. zijn net thuis . Zijn toch nog even naar de markt geweest nadat hij bij ons langs was geweest zo druk vond ik het niet,ze kon het prima zien vanaf de zijkant. Sint zei idd amper wat en ging weg. er was net nog een groepje aangehouden. Jaim zag gelukkig niks ervan.
belachelijk dat het zo moet, Mijn kindjes zaten gelukkig lekker voor de tv en krijgen niks mee van dat gedoe, mijn zoon vind alle pieten leuk. Volgende week hier in het dorp een gezellige intocht.
Ik heb maar 1 woord voor dit hele fiasco; Belachelijk! Heb vol schaamte zitten kijken. Is dit wat ik mijn dochters straks vol vreugde uiy moet gaan leggen?! Waarom mogen er wel 'witte' pieten maar geen 'zwarte'? Die clownspiet was helemaal spooky met zn lange tong. Kreeg er een IT beeld bij.. Waar gaat het heen met dit land.....! Alles wat ooit was wordt nu afgepakt, zelfs van de kleinsten onder ons. En keer op keer door mensen die hier niet vandaan komen, maar de vrijheid van meningsuiting aangrijpen om alles op te schorten. Nogmaals, belachelijk. Ik schaam me diep voor onze landgenoten.
Intocht in Zoetermeer was weer heel erg leuk, gewoon gezellig, allemaal medelanders van alle afkomsten die het net zo hard meevierden, was echt heel leuk Gouda, geen woorden voor. Je mag best je mening hebben maar dat ga je niet op een kinderfeest staan te verkondigen, dan ben je gewoon een weggooier.
Word er gewoon helemaal verdrietig van dat de 3% van nederland die er op tegen is het feest zo verpesten. Arme kinderen daar zeg! Vraag mij ook af hoe het in Amsterdam gegaan is. Ik vind dat ze volgend jaar die demomstraties moeten verbieden en de lui die het wel in hun hoofd halen maar ff drie weken in de cel moeten laten afkoelen Gelukkig was het hier in leeuwarden wel erg gezellig
Wij zijn in Maastricht geweest. Was superleuk, met alleen maar 'zwarte' pieten. We hebben genoten, alle kindjes waren zo blij! Jammer dat een klein groepje het zo verpest. Wij moeten wel vanalles uit andere culturen accepteren maar onze eigen eeuwenoude traditie. Ik hoop dat die paar jaar dat mijn dochter nog gelooft het nog leuk kan blijven en het liefst voor alle andere kinderen nog veel langer! Dit is zoooooo zonde!
Belachelijk! Zowel de pieten die niet zwart waren maar ook de onrust stokers! Bah! Hier een heerlijke intocht gehad op de regen na. Allemaal zwarte pieten!
Die foto met dat kleine jongetje in zijn Sinterklaas pakje. zo zielig! Hier in onze stad was het gelukkig heel gezellig en allemaal traditionele zwarte pieten. Maar als je dan thuis leest hoe het in Gouda is gegaan.. echt beschamend. Dat je tegen zwarte piet bent, snap ik al niet, maar tot daar aan toe. Maar om op een kinderfeest je zo te gaan gedragen dat zorgt er voor dat ik dat soort mensen niet meer serieus kan en wil nemen. Dit gaat veel verder dan een zwarte piet discussie, dit is het hele feest om zeep helpen.
Mijn zoon heeft het alleen op tv gekeken maar ik geloof dat het geloven wel over is nu. Hij zag de idiote clowns stroopwafel en kaas pieten. En Hij vond het niets en zei "mag ik wat anders kijken dit is niet leuk en nep" Erg lullig op deze manier ik denk ook dat hij niet de enige zal zijn. Heeft dat stel trieste figuren toch hun zin. Zulke zijn het doodschoppen nog niet waard. Klinkklare Azijnzijkerij
Volgens mij kinkelt de anti-zwartepietlobby op deze manier de eigen glazen in. Wat iemand net al schreef, dit gaat niet meer over zwarte piet. Dit gaat over agressie. Ik vind het dieptriest dat dit kinderfeest vandaag door deze treurige lieden is verstoord. En met deze acties bereiken ze het tegendeel van begrip. Heel dom.
Tjonge waarom nou weer achter die ruggen van die kinderen om triest. Maar ja was natuurlijk wel te verwachten. Als je geen zwarte pieten wil prima maar laat die kinderen met rust.