Nee, niks gekregen en niks gezegd. Alleen zei hij dat ik niet mocht spoelen want dan spoel ik het weer open.
ik heb net de HAP gebeld en over een uur ligt ibufrofen bruis voor me klaar. mijn hele kaak is nu dik en kan bijna niet slikken, daarom de bruis paracetamol helpt helaas niet spoelen mag idd dag 1 niet, de volgende dag juist spoelen met zoutoplossing
Ik heb afgelopen maandag 2 verstandskiezen laten trekken en gelukkig héél weinig last van. De tandarts zei dat ik per dag, 3x 400 mg ibruprofen en max 1000 mg paracetamol mocht slikken. Ik heb het tot nu toe alleen met paracetamol gedaan. Ibruprofen mag ik niet ivm mijn zwangerschap. Ik ben gisteren begonnen met spoelen van Perio-aid 0,12% Sterkte
heb je geen keukenzout? ik moest gewoon 1 lepel keukenzout pakken en oplossen in een glas water en dan spoelen. ik heb ook een spuitje meegekregen om de wond te spoelen. moet na elke maaltijd anders kunnen er etensresten gaan ''rotten''
Ja dat heb ik wel. Spuitjes heb ik ook wel. Morgen anders maar even bellen hoe het verder behandeld moet worden.
Advil Liquid helpt hier altijd het beste gewoon verkrijgbaar bij drogist of evt supermarkt. Heb dan een klein doosje van 4 stuks en dan heb ik precies voldoende. Neemt de pijn goed weg en is ontstekingsremmend.