Huilen als hij alleen ligt..verlatingsangst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tukkertje, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Hoi mike is nu dik 7,5 maand en lijkt nu toch aardig te veranderen. Grootste verandering is dat hij in tranen uitbarst als we bij hem weg lopen terwijl hij in bed ligt. Kan dit verlatingsangst zijn. Ook is zijn eerste tandje er aan t doorkomen. is al goed te zien en heb het tandje ook al ff aardig gevoeld (op een niet zo een leuke manier hahahaha)

Smorgens slaapt hij nog wel een uurtje maar verder is t een drama. Of we hem nu in bed leggen of in de box houden. Hij slaapt nog zo weinig overdag.Alleen tijdens aurtorijden of wandelen slaapt hij gelukkig nog vrij veel.

Savonds duurt t zeker een 1,5 tot 2 uur voordat meneer echt in slaap is gevallen. gelukkig slaapt hij nog steeds de nacht door tot een uur of 7.
    Volgens alle insiders haha doen wij precies wat je moet doen bij een kleine die savonds niet wil slapen. Er voor zorgen dat er een ritueel komt(bij ons is dat voorlezen en muziek aan) en weglopen en niet meteen bij de eerste de beste traan terug komen. Meestal laat ik hem een minuut of 10 wat aanjengelen en dan kijk ik ff, zeg niks, geef hem een aai over zijn bol en loop weer weg. Alleen vervelende is dat de laatste week tot 2 weken we zo soms wel 2 uur bezig blijven.Ondanks dat meneer moe is (zie je aan alles) vecht hij er zo tegen en zit ook nog vol energie. Alleen maar zwaaien met zijn armpjes , wippen met zijn lichaampje en draaien draaien draaien.

Kan t ook zijn dat mike wat voor ligt en in een sprong zit.?

Verder gaat alles goed. Gisteren cb geweest en knaapje groeit echt flink door. 9600 gram nu bij 70 cm. lacht tegen iedereen en inmiddels eet hij zijn boterhammetje ook helemaal op.

Alleen dus dat niet meer willen slapen en het echt niet leuk vinden om alleen te zijn is een grote verandering.

De zon schijnt nu trouwens lekker, zo ff naar de dierentuin hier vlak over de grens(enschede)

groetjes

Michel

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Klinkt als het begin van de 8,5 maanden sprong.....

3. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Tis nu 20.00 en bijna tijd voor zijn fles en hopelijk zijn nachtrust hehe. Ligt nu in de box en is ontroostbaar aan t huilen :cry: :cry:

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Succes! Hoe was de dierentuin?
    Gewoon vol blijven houden zoals je nu doet. Uiteindelijk snappe ze de hint wel. Kan natuurlijk ook heel goed de 8,5 maanden sprong zijn...

(leuk dat je uit Enschede komt trouwens. Ik woon vlakbij -> Almelo) :)

5. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    WAs heerlijk. Helemaal omdat het hier al weken lekker en zomers weer is. Heb inmiddels begrepen dat in t westen daar allang geen sprake meer van is haha

Maar probeer t vol te houden. Ligt nu ook in zijn bedje en zolang ik erbij blijf zitten is er niks aan de hand, loop ik weg dan is hij niet meer te houden. Tot over zijn longen huilt hij. Best wel zielig om te zien en horen :cry:

ga ik weer bij hem zitten dan huilt hij nog wel maar duurt paar minuten en dan is hij wel weer stil. Loop ik weer weg, het zelfde liedje. Maar volhouden i know maar leuk is anders hehe...en de meesten onder ons zullen denk ik precies weten hoe t is

Oh jah verleden week eerste tandje ontdekt en nummer 2 zit er ook al

Deel Deze Pagina